صفحه اصلی / عملکرد شش ماهه گروه سایپا و افق پیش‌رو

عملکرد شش ماهه گروه سایپا و افق پیش‌رو

آخرین آمار و اطلاعات منتشره گروه خودروسازی سایپا نشان می‌دهد این گروه خودروسازی کشور شش ماهه نخست سال ۹۶ را با شتابی ستودنی آغاز کرده است.  به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، شش ماه از سال ۹۶ گذشته است؛ «سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال» این شش ماه برای بررسی عملکرد سازمان‌ها بسیار مهم و معتبر است، چراکه اغلب سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی ایران عملکرد خود را در بازه زمانی شش ماهه اندازه‌گیری می‌کنند و این اندازه‌گیری‌ها عمدتا می‌تواند ملاک مقایسه قرار گیرد. در همین ارتباط، خسرو دلشاد، کارشناس خودرو طی یادداشتی به عملکرد شش ماه گذشته گروه خودروسازی سایپا پرداخته است که متن آن از نظرتان می‌گذرد: 
براساس آخرین آمار و اطلاعات منتشره گروه خودروسازی سایپا؛ این گروه خودروسازی کشور شش ماهه نخست سال ۹۶ را با شتابی ستودنی آغاز کرده است. کافی است تنها به دو عدد تولید و فروش توجه کنیم، متوجه خواهیم شد که شرکت‌های این مجموعه عظیم صنعتی توانسته‌اند با تولید ۲۸۵ هزار و ۷۹ دستگاه انواع خودرو، نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۱۹.۸ درصدی را تجربه کنند. از سوی دیگر همین آمار منتشرشده از عملکرد گروه خودروسازی سایپا، نشان می‌دهد که در بخش فروش این گروه صنعتی اتفاقات بسیار مهم و مثبتی رخ داده است. به عنوان مثال: – تجربه رشد ۴۲.۴ درصدی فروش در ارزش فاکتورهای صادره بخش فروش گروه خودروسازی سایپا- تجربه رشد ۲۲.۳ درصدی فروش در تعداد فاکتورهای صادره بخش فروش گروه خودروسازی سایپا
– تعداد فروش تجمعی محصولات گروه ودروسازی سایپا در شش ماه نخست سال جاری ۲۷۳ هزار و ۷۷۶ دستگاه خودرو اعلام شده که نسبت به تعداد فروش ۲۲۳ هزار و ۶۷۷ دستگاه خودروی تولیدشده در مدت مشابه سال قبل، بیانگر رشد مناسب فروش محصولات گروه سایپاست. 

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.