صفحه اصلی / باید از مردم و متخصصان در تامین امنیت بهره برد

باید از مردم و متخصصان در تامین امنیت بهره برد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، سردار سیروس فتحی در ششمین گردهمایی مدیران عامل موسسات حفاظتی و مراقبتی با بیان اینکه نظم و امنیت از مهمترین اهداف هر کشوری است، گفت: دولت برای مقابله با بی‌نظمی‌های داخلی و پیشگیری از وقوع جرائم از دو روش استفاده می‌کند.
او با اشاره به این دو روش گفت: یک روش استفاده صرف از نظامیان است و روش دیگر استفاده از مراکز موسسات نظامی که تحت مدیریت نظامی اداره می شود.
رییس مرکز انتظام تاکید کرد: امنیت به تنهایی در لوای پلیس تامین تامین نمی شود و باید از آحاد مردم و افراد متخصص در تامین امنیت بهره برد.
سرار فتحی با بیان اینکه بیشتر کشورهای دنیا در این زمینه پیشقدم هستند، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی با همکاری آحاد مردم به پیروزی رسید همچنین هشت سال دفاع مقدس با همکاری مردم به سرانجام نیکو رسید.
او خاطر نشان کرد: بی شک هدف پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و نظم به طور نسبی در سایه آموزش و بالارفتن قانونمداری و همکاری مردم کسب می شود.
رییس مرکز انتظام با تاکید بر اینکه انسان امروز هوشمندتر است گفت: پلیس برای برقراری امنیت خارج از مقوله فرهنگی نمی تواند موفق شود و امنیت در سایه همکاری مردم و پلیس بدست می آید.
او با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران از موفق ترین نظام های دنیاست گفت: پلیس با بهره گیری از موسسات انتظامی خدمات مضاعفی را به مردم ارائه می دهد. این موسسه اقدامات مختلفی از جمله فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی برای پیشگیری از جرائم انجام می‌دهد.
سردار فتحی خاطر نشان کرد: تاکنون ۷۲۰ موسسه در کشور وجود دارد و امروز صد هزار نفر در حال انجام وظیفه در این موسسات هستند همچنین ما تلاش کردیم تا اهدای پروانه این موسسات از یک سال به دو سال ارتقا یافته و مشکل قراردادادی حفاظتی را برطرف کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.