صفحه اصلی / از تئاتر جدید نوید محمدزاده تا اجرای اثری برگزیده

از تئاتر جدید نوید محمدزاده تا اجرای اثری برگزیده

به گزارش ایسنا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، نوید محمدزاده که اخیرا برگزیده جایزه بازیگری در جشنواره ونیز شده است،  در نمایش موزیکال «الیور توئیست» به کارگردانی حسین پارسایی نقش بیل سایکس را بازی می‌کند.
همچنین سعید چنگیزیان بازیگر دیگر نقش بیل سایکس است.
حسین پارسایی در جدیدترین تجربه خود در عرصه کارگردانی نمایش موزیکال «الیور توئیست» را بر اساس نسخه سینمایی آن با همراهی گروه بزرگی از هنرمندان حوزه موسیقی و تئاتر درتالار وحدت به صحنه خواهد برد.
این نمایش موزیکال به تهیه‌کنندگی  موسسه «حریر هنر شرق» بر اساس رمان چارلز دیکنز تولید شده است.
نمایش «کار خانگی» اثر برگزیده بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی از ۱۶ مهرماه در تالار مولوی روی صحنه می‌رود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی نمایش، «کار خانگی» به کارگردانی نرگس بهروزیان اثر برگزیده بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی است که تندیس بهترین بازیگری زن و تقدیر کارگردانی را از این رویداد هنری به دست آورده است. 
عرفان غفوی نویسنده «کار خانگی»  است و این اثر بازخوانی نمایشنامه «کار خانگی» نوشته فرانتس کسافر کروتس است. تینا یونس‌تبار و مصطفی پور یوسف در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.
این نمایش تا ۵ آبان هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ٢٠:٣٠ روی صحنه خواهد بود.
سایر عوامل «کار خانگی» عبارتند از: گروه کارگردانی: شهرزاد نیک مرام، مهسا مختارپور/ طراح صحنه: نرگس بهروزیان/ طراح نور: نیلوفر نقیب ساداتی/ طراح پوستر و بروشور: اردوان عباسیان/ عکاس: وحید بهروزیان/ مشاور کارگردان: احسان شایان‌فر.
بلیت این نمایش در سه روز اول اجرا برای دانشجویان تمامی رشته‌ها و با در دست داشتن کارت دانشجویی در گیشه با ۶٠٪‏ تخفیف ارائه می‌شود.
علاقه‌مندان برای خرید بلیت و استفاده از ۴٠٪‏ تخفیف سه روز نخست اجرا به لینک https://www.tiwall.com/theater/karekhanegi۲ مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.