صفحه اصلی / دستیابی به دانش فنی ساخت دستگاه‌های آزمایشگاهی مهندسی برق

دستیابی به دانش فنی ساخت دستگاه‌های آزمایشگاهی مهندسی برق

به گزارش کس بو کار نیوز به نقل از ایسنا، دکترپیشوایی در این باره گفت: سه آزمایشگاه «کنترل صنعتی»، «ابزار دقیق» و «کنترل دیجیتال» رشته مهندسی برق کنترل دانشگاه تفرش با دانش فنی دانش آموختگان و دانشجویان این دانشگاه طراحی، تجهیز و راه‌اندازی شده است.
وی با بیان اینکه این آزمایشگاه‌ها با امکانات مالی دانشگاه و با بهره‌برداری از دانش و تجربه موجود تجهیز شده است، افزود: با ساخت این تجهزات ضمن صرفه‌جویی ارزی قابل توجه، در زمان و قیمت تمام شده نیز صرفه جویی شده است؛ زیرا هزینه تمام شده تجهیز این آزمایشگاه‌ها یک دهم خرید نمونه خارجی آن است.
پیشوایی فرآیند تکمیل و تجهیز این آزمایشگاه‌ها را مصداق بارز اقتصاد مقاومتی دانست و یادآور شد: با تلاش دانش آموختگان و تزریق آرام منابع مالی توانستیم در مدت ۶ ماه این تعداد سیستم را به صورت مدرن طراحی کرده و ساخت آنها را نیز به اتمام برسانیم و در آغاز ترم جدید تحصیلی از این سه آزمایشگاه بهره‌برداری کنیم.
رئیس دانشکده مهندسی برق دانشگاه تفرش ادامه داد: بسیاری از دانشگاه‌ها و صنایع کشور نیازمند چنین دستگاه‌ها و تجهیزات آزمایشگاهی هستند که دانشگاه تفرش آمادگی دارد تا برای در قالب ساخت این تجهیزات و برگزاری دوره‌های آموزشی از این خدمات بهره‌مند شوند.

همچنین مطالعه کنید:

داخلی سازی ۹۰ درصد از تجهیزات توسط شرکت های دانش بنیان

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان رحیمی مدیر عامل خطوط لوله و مخابرات …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.