صفحه اصلی / راهداری یکی از پایه‌های اصلی توسعه حمل و نقل محسوب می‌شود

راهداری یکی از پایه‌های اصلی توسعه حمل و نقل محسوب می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان، احمد کوثری در نشست خبری با اصحاب رسانه به منظور بیان گزارش عملکرد شش‌ماهه افزود: حفظ و حراست از سرمایه‌گذاری‌ها، افزایش دارایی‌ها، تسهیل تردد وسائل نقلیه، افزایش ایمنی عبور و مرور، کاهش زمان و هزینه سفر و کاهش استهلاک وسائل نقلیه از اهداف مهمی است که با انجام عملیات راهداری در طول راه‌ها دنبال می‌شود.
وی با اشاره به اینکه برای انجام عملیات راهداری در حوزه شهرستان‌های تابعه، ۱۷ دستگاه ماشین‌آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در نظر گرفته شده و ۲۷ نیرو و عوامل راهداری نیز، این عملیات را هدایت و نظارت می‌کنند، ادامه داد: با همت این نیروها و تجهیزات، طی شش ماه گذشته امسال، روکش آسفالت راه‌های حوزه استحفاظی و همچنین آسفالت گرم بازیافت شده در محور پلیس‌راه نوکنده و گلوگاه و باند شمالی کردکوی و بندرگز از مهم‌ترین اقدامات انجام شده بوده است.
وی از دیگر خدمات ارائه شده در سطح راه‌های حوزه استحفاظی را، نصب چراغ‌های چشمک‌زن به شکل ۳ خانه و دوخانه و سولار بیان کرد و گفت: آشکارسازی کلیه نقاط پر تصادف یکی از مزیت‌های راه‌های حوزه استحفاظی است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردکوی و بندرگز اظهار کرد: طرح راهداری زمستانه در راه‌های حوزه استحفاظی از آبان ماه شروع می‌شود و تمام اکیپ‌های راهداری در حال آماده‌سازی و تعمیر و به‌روزرسانی ماشین‌آلات و ناوگان راهداری هستند.
به گفته کوثری، برای مقابله با سرما و یخبندان زمستانی نیز، تقاضای نمک و ماسه مورد نیاز شده تا در شرایط بحرانی برای تسهیل عبور و مرور مشکل چندانی نباشد.
وی در پایان با توجه به کاهش دمای هوا، از هموطنانی که قصد مسافرت در مناطق کوهستانی را دارند خواست که حتماً وسائل گرمایشی و خوراک و زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.