صفحه اصلی / برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت رنگ و رزین در مهرماه جاری

برگزاری فستیوال نوآوری‌های صنعت رنگ و رزین در مهرماه جاری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، مهندس اکبر قنبرپور، رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران گفت: فستیوال نوآوری‌های صنعت رنگ و رزین به عنوان نهمین فستیوال بازار دارایی فکری همزمان با نمایشگاه بین‌المللی رنگ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن کنفرانس شماره ۱ برگزار می‌شود.
قنبرپور با اعلام این خبر افزود: مرکز فن‌بازار ملی ایران به عنوان بستر تبادلات فناوری و نوآوری کشور درصدد است که با برگزاری رویدادهای عرضه نوآوری در حوزه‌های تخصصی مختلف زمینه را برای تجاری‌سازی دستاوردهای فناوران و نوآوران کشور با رویکرد جذب سرمایه و یا فروش دانش‌فنی تسهیل کند.
وی خاطرنشان کرد: در این راستا حوزه‌های مختلف صنعتی مورد بررسی قرار گرفته و با توجه به ظرفیت طرح‌ها و نوآوری‌ها از یک سو و توانمندی و نوآوری‌پذیری بنگاه‌ها در خصوص برگزاری فستیوال عرضه نوآوری در آن حوزه‌های تخصصی تصمیم گرفته می‌شود.
رییس مرکز فن‌بازار ملی ایران ادامه داد: یکی از این بسترها بازار دارایی فکری است که با هدف کمک به فروش و جذب سرمایه‌ برای دارایی‌های فکری ثبت‌شده کشور در بستر امن و مطمئن بورس با همکاری سازمان بورس و شرکت فرابورس ایران و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری تأسیس شده است و فستیوال‌های عرضه نوآوری با هدف توسعه تبادلات در این بستر طرح‌ریزی شده است.
وی خاطرنشان کرد: قریب به بیش از ۷۰ نوآوری برای عرضه در این فستیوال اعلام آمادگی کرده‌اند. این نوآوری‌ها طی چند نوبت توسط ارزیابان علمی و متخصصانی از بنگاه‌های صنعتی ارزیابی شده و ۷ نوآوری منتخب در روز رویداد برای مخاطبان به صورت حضوری ارائه خواهند شد و اطلاعات بقیه نوآوری‌ها تحت قالب کتابچه‌ای در اختیار سرمایه‌گذاران و صنعتگران قرار می‌گیرد.
قنبرپور تصریح کرد: انعقاد ۱۸ قرارداد سرمایه‌گذاری روی اختراعات به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال از نتایج برگزاری این رویدادها بوده و چندین قرارداد سرمایه‌گذاری دیگر نیز در حال انعقاد است.
بر اساس اعلام روابط عمومی پارک فناوری پردیس، علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت فستیوال به نشانی www.techfestival.ir مراجعه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.