چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / کنفرانس بین‌المللی پارک‌های فناوری و مراکز نوآوری برگزار شد

کنفرانس بین‌المللی پارک‌های فناوری و مراکز نوآوری برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی پارک‌های علم و فناوری و مراکز نوآوری با حضور متخصصان و پژوهشگرانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و رؤسای برخی از پارک‌های علم و فناوری کشور از روز سه‌شنبه در شهر استانبول ترکیه آغاز شده و تا جمعه ادامه خواهد یافت.
با توجه به میزبانی سی‌وپنجمین دوره این کنفرانس بین‌المللی در سال آینده توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این شهر تاریخی، آیین تحویل پرچم کنفرانس به این شهرک، روز جمعه در محل سوئس هتل شهر استانبول برگزار می‌شود.
موضوع اصلی سی‌ و پنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری (IASP2018)، «به سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» است.
از محورهای اصلی کنفرانس می‌توان به «شهرها، پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری: چالش‌ها و استراتژی‌ها»، «ابزارها و عملکردهای جدید برای شهرها و مناطق نوآوری»، «چالش‌های جوامع و شهرها و نقش پارک‌های علم و فناوری برای غلبه بر چالش‌ها از طریق نوآوری اجتماعی» و «کارآفرینی برای رشد و پایداری در پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری» اشاره کرد.
سی‌وپنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم و فناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸ (۱۱ تا ۱۴ شهریور ۱۳۹۷) برای نخستین‌بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.