صفحه اصلی / حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های ملی آغاز شد

حمایت صندوق نوآوری از حضور دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه‌های ملی آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، آغاز ارائه حمایت‌های صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان نوپا و تولیدی در نمایشگاه‌های ملی دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در قالب برنامه راهبردی توانمندسازی و کیفی‌سازی شرکت‌های دانش‌بنیان، اقدام به ارایه حمایت‌های بلاعوض از حضور مستقل و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های تخصصی ملی کرده است.
دفتر توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی در فهرست اولیه نمایشگاه‌های خود، ۱۶ نمایشگاه تخصصی ملی را به عنوان نمایشگاه‌های مورد حمایت جهت حضور مستقل و کیفی شرکت‌های دانش‌بنیان اعلام کرده است.
بر اساس اعلام صندوق نوآوری، نمایشگاه‌های مذکور فهرست نمایشگاه‌های ملی تخصصی مورد حمایت تا پایان آذر ۱۳۹۶ است و سایر نمایشگاه‌های ملی مورد حمایت نیز متعاقبا اعلام خواهند شد. میزان حمایت بلاعوض از حضور هر شرکت دانش‌بنیان نوپا و تولیدی در نمایشگاه‌های مورد تائید به میزان ۷۰ درصد هزینه‌کرد حضور و تا سقف ۵۰ میلیون ریال است.
شرایط تکمیلی دریافت حمایت‌های بلاعوض در پورتال توانمندسازی اطلاع‌رسانی شده است که شرکت‌های دانش‌بنیان از آن طریق می‌توانند درخواست دریافت حمایت بلاعوض خود جهت حضور در نمایشگاه‌های تخصصی ملی را ارائه کنند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.