صفحه اصلی / جزئیات برگزاری ششمین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌های استان گیلان در سال ۹۶

جزئیات برگزاری ششمین جلسه کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌های استان گیلان در سال ۹۶

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان، مهندس شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در این جلسه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) و یاران باوفایش گفت: ماه محرم، ماه امر به معروف و نهی از منکر بوده و شایسته است همه از این فرصت ارزشمند برای بصیرت افزایی دینی و عاشورایی بیشترین بهره‌برداری را داشته باشند.
شعبانپور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان در ادامه به جهت حضور فعال اعضای کمسیون اجرایی ایمنی راه‌های استان گیلان که دوشادوش سایر دستگاه‌های مرتبط در ایام تابستان جهت کاهش تصادفات جاده‌ای از هیچ کوششی دریغ نورزیدند تشکر کرد و گفت ما باید برای کاهش حوادث و تلفات جاده‌ای تمام تلاش خود را به کار گیریم.
خاوری مدیرکل راه و شهرسازی استان گیلان نیز در این جلسه ضمن عرض تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و آرزوی قبولی عزاداری‌ها در این ایام، آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.
رئیس شورای حمل و نقل استان گیلان در ادامه با طرح موضوعاتی پیرامون  اقدامات لازم جهت تقلیل تلفات جاده‌ای و اعمال قانون یادآور شد: علاوه بر آن یکی از معضلاتی که بستر را برای تصادفات جاده‌ای فراهم می‌کند  عدم خط‌کشی راه‌های روستایی است که باید در این زمینه مساعدت ویژه‌ای شود.
خاوری در پایان با بیان اینکه  یکی از موضوعاتی که همه دستگاه‌ها با آن مواجه هستند، کمبود شدید اعتبارات در زمینه بهسازی و ارتقای ایمنی راه‌ها است که خواستار افزایش اعتبارات در این زمینه در جهت کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای شد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.