صفحه اصلی / وجود ۱۳ هزار طرح صنعتی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور

وجود ۱۳ هزار طرح صنعتی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در کشور

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، علی یزدانی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی فارس در شیراز افزود: از این تعداد ۲۹۷ طرح صنعتی در فارس مستقر است که با بهره برداری از آنها نیز شاهد ایجاد اشتغالی نزدیک به ۹ هزار نفر در این استان خواهیم بود. 
وی، کل طرح های صنعتی کشور را ۴۹ هزار واحد برشمرد و ادامه داد: از این تعداد ۲ هزار و ۶۷۵ طرح مربوط به استان فارس است که بیشتر آنها در داخل شهرک ها و نواحی صنعتی مستقر است. 
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار کرد: تعداد کل طرح های صنعتی در کشور حدود ۹۰ هزار طرح بود که با لغو جواز بهره برداری برخی از آنها که فعالیت نداشتند و یا تعطیل شده بودند تعدادشان به حدود ۴۹ هزار طرح رسید. 
یزدانی ادامه داد: در سراسر کشور حدود ۸۶ هزار واحد صنعتی بنگاهی دارای پروانه بهره برداری وجود دارد که به بیش از چهار هزار واحد آن در فارس است که نشان می دهد فارس در این زمینه دارای قابلیت بسیار بالایی است. 
وی افزود: همچنین در کل کشور ۳۹۸ خوشه صنعتی شناسایی شده است که از این تعداد، ۱۴ خوشه صنعتی در استان فارس در حال فعالیت هستند. 
در این آیین احمد فتوحی به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس معرفی و از خدمات ۱۷ ماهه شاهپور قنبری مدیرعامل سابق این شرکت قدردانی شد. 
فتوحی متولد ۱۳۵۳ شهر شیراز و دارای مدرک مهندسی برق و الکترونیک، ۲۳سال سابقه اجرایی و مدیریتی در وزارتخانه های جهاد کشاورزی (سازندگی) و صنعت، معدن و تجارت را در کارنامه دارد. 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.