صفحه اصلی / پرهیز ازطرح موضوعات تفرقه‌انگیز درعزاداری‌های محرم استان کرمانشاه

پرهیز ازطرح موضوعات تفرقه‌انگیز درعزاداری‌های محرم استان کرمانشاه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،آیت الله مصطفی علما امروز پنج شنبه در همایش طلایه داران تبلیغ که در دفتر امام جمعه کرمانشاه برگزار شد، گفت: راه تبلیغ سختی ها و مشکلات زیادی دارد و اگر انسان نیتش خدا باشد سختی ها برای آنها بسی آسان می شود.
وی افزود: اساس محرم امر به معروف و نهی از منکر است. بنابر این اولویت اول مبلغین باید بر این اصل باشد و برای قوام شریعت به این مهم اهتمام داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اشاره ای به آغاز هفته دفاع مقدس داشت و اذعان داشت: مقاومت و ایستادگی در ۸ سال دفاع مقدس الگو گرفته از محرم و عاشورا است.
امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این استان مذاهب مختلف از جمله اهل سنت و اهل حق در کنار هم هستند و در روستاهای استان ممکن است افرادی از این مذاهب زندگی کنند لذا روحانیون و مداحان باید از مباحث تفرقه آمیز بپرهیزید چرا که ممکن است مشکلات جبران ناپذیر در پی داشته باشد.
آیت الله علما تصریح کرد: خوشبختانه در این استان مذاهب مختلف شیعه، سنی و اهل حق نسبت به سیدالشهدا ارادت خاص دارند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در پایان خطاب به مبلغین توصیه هایی ابراز داشت و گفت: ترویج سنت وقف، ترغیب مردم به برپایی موکب هایی برای خدمت به زائران اباعبدالله(ع)، پرداخت زکات و … باید در اولویت تبلیغ قرار بگیرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.