صفحه اصلی / شرکت در دوره های آموزشی MBA و DBA را به کارآفرینان توصیه می­کنم

شرکت در دوره های آموزشی MBA و DBA را به کارآفرینان توصیه می­کنم

 مجید بصیرنیا متولد سال ۱۳۴۸ در شهر قم و تحصیل کرده رشته مهندسی عمران در دانشگاه علم و صنعت می­باشد. وی کار آفرین حوزه محصولات ساختمانی و مدیرعامل مجموعه شرکت های نانو بتن امین (گروه صنعتی نانو بتن) است که در زمینه تولید بتن آماده، دستگاه تولید تمام اتوماتیک خرپای تیرچه و تیرچه صنعتی، تولید مصالح سنگی و سنگدانه های مختلف و مواد افزودنی شیمیایی بتن فعالیت دارد.

شروع فعالیت کاری او از دوران کودکی و همزمان با مدرسه و دوران تحصیل بود. آرزوی دوران کودکی او خلبانی و ایجاد تغییرات بزرگ در ایران اسلامی بوده است.

پس از پایان تحصیلات دانشگاهی فعالیت در زمینه های تخصصی را آغاز نمود و در ۳۵ سالگی اولین ایده کسب و کار شخصی در وی شکل گرفت و اولین مجموعه تولیدی خود را راه­اندازی نمود که هم‌اکنون ۱۳ سال از آغاز این فعالیت تولیدی میگذرد و عمده فعالیت های آن با کار و تلاش شخصی او انجام می­شود. وی درخصوص آغاز فعالیت تولیدی خود توضیحات ذیل را عنوان نموده است:

طی دوره متوسطه به مدت سه سال مجبور به ترک تحصیل شدم و مادرم همواره لزوم موفقیت در زندگی را به من گوشزد و مرا به کار و تلاش تشویق می­کرد. مطالعه کتاب "سنگفرش هر خیابان از طلا است" از کیم وو چونگ و کتاب قدرت تفکر از ژوزف مورلی از نقاط عطف زندگی من بوده و پشتکار و تلاش آقای کیم وو چونگ تأثیر شگرفی بر من گذاشت.

تجربه نامناسب تولید بتن آماده توسط سایر تولید کنندگان و نیاز به موفقیت و علاقه به نوآوری موجب شد که به فکر تولید محصولی با کیفیت و همچنین تولید محصولات جدید در این زمینه افتاده و فعالیت خود را آغاز نمودم.

در ابتدا کار تولید را با ۱۰ نفر نیرو و در یک کارگاه آغاز کردیم که در حال حاضر این تعداد به ۳۰۰ نفر رسیده است که در چند مجموعه تولیدی مشغول بکار هستند و علی رغم وجود هرگونه حمایت مالی فعالیت خود را گسترش دادم.

همت بلند، پشتکار و تلاش فراوان، علاقه به مطالعه و عدم هراس از شکست از ویژگی­های شخصیتی و کاری من بوده و همین امر موجب شد تا در مواجهه با مشکلات با تلاش و تعامل با طرف مقابل مسئله را حل و فصل نمایم لذا به این دلیل خود را آدم موفقی می­دانم.

موفقیت­های کسب شده:

–         کسب ۴ دوره عنوان کارآفرین برتر استان

–         کسب ۲ دوره عنوان منتخب جشنواره علم تا عمل

–         اخذ اولین گواهینامه فنی بتن آماده از مرکز تحقیقات وزارت راه، مسکن و شهرسازی

–         تأسیس اولین تعاونی دانش بنیان تولیدی در زمینه تولید بتن آماده و محصولات بتنی

–         تاسیس انجمن بتن آماده استان قم

–         دبیر انجمن بتن برای بیش از ۱۰ سال

–         تشکیل اولین دفتر مجتمع فروش بتن آماده

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.