صفحه اصلی / نقش‌آفرینی پررنگ اصناف کرمانشاه در استقبال از زوار اربعین

نقش‌آفرینی پررنگ اصناف کرمانشاه در استقبال از زوار اربعین

رضا سلیم‌ساسانی رئیس اتاق اصناف کرمانشاه  از آمادگی کامل اصناف کرمانشاه برای مراسم اربعین سال جاری خبر داد و افزود: کرمانشاه به عنوان دروازه نجف از دیرباز میزبان زوار عتبات عالیات بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فارس، رئیس اتاق اصناف کرمانشاه به برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده برای نقش‌آفرینی پررنگ اصناف در اربعین امسال اشاره کرد و افزود: بازاریان کرمانشاه همواره به پذیرایی و میزبانی زوار امام حسین(ع) افتخار می‌کنند.
وی تصریح کرد: هر صنفی با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد ، کمک‌های خود را برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین در کرمانشاه انجام می‌دهد.
سلیم‌ساسانی با بیان اینکه امسال بخشی از زوار از مرز خسروی کرمانشاه اعزام می‌شوند، ادامه داد: کمیته‌هایی در این زمینه تشکیل شده و طبق یک برنامه زمان‌بندی مشخص، اصناف کمک‌ها و خدمات پذیرایی، رفاهی، مواد خوراکی و… خود را در اختیار زوار امام حسین (ع) قرار می‌دهند.
وی کمک‌ اصناف و بازاریان را بدون هیاهو و تبلیغات، تنها به نیت خیرخواهانه و جذب رضای خدا دانست و گفت: اقدامات خوبی برای جمع‌آوری کمک‌های خیران متمکن از بین بازایان برای اربعین امسال انجام شده است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: اتاق اصناف کرمانشاه در مراسم اربعین، مناسبت‌های مذهبی و در مواقع لازم همواره نقش‌آفرینی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.