صفحه اصلی / کولاکوویچ: ایران شایسته مدال برنز و مقام سومی بود

کولاکوویچ: ایران شایسته مدال برنز و مقام سومی بود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ایگور کولاکوویچ در نشست خبری بعد از پیروزی ایران برابر فرانسه افزود: رو در رو شدن با همکارم لورن به جذابیت این بازی والیبال افزود زیرا وی تیم قدرتمندی دارد. خوشحالم که این مسابقات را با پیروزی به پایان رساندیم.
وی با بیان اینکه بعد از بازی با ایتالیا و آمریکا می دانستیم که کسب مدال برنز ممکن خواهد بود، گفت: پس از پایان ست چهارم مسابقه با فرانسه، بازیکنانم خسته شده بودند اما می خواستند که با پیروزی در دیدار پایانی به مدال برسند. خوشحالم که توانستند قدرت و شخصیت خود را حفظ کنند. آنان در موقعیت‌های دشوار از خود مقاومت نشان دادند.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: برای ایران این مسابقات از این جهت اهمیت بالایی داشت که بهترین فرصت و تجربه برای کسب مدال بود و در واقع اولین مدال برای تیم ملی والیبال ایران به دست آمد. همچنین این مدال می تواند انگیزه ای برای کسب مدال های دیگر در رقابت های آینده باشد تا بتوانیم همین روند خوبمان را با بازیکنانمان ادامه دهیم. در سال آینده برای کسب مدال دوم تلاش خواهیم کرد.
کولاکوویچ در ادامه گفت: این مسابقات اولین بازی های ایران پس از لیگ جهانی بود. نمی خواهم توجیه کنم، اما تا به حال درباره اش با خبرنگاران ایرانی هم صحبت نکردم. تیم ایران مشکلات زیادی برای حفظ برخی از بازیکنان مهم همچون امیر غفور و محمد موسوی در تیم ملی داشت. حتی عادل غلامی و جواد معنوی نژاد هم در مسابقات لیگ جهانی با مصدومیت مواجه شدند و زمان ریکاوری بسیار کوتاه بود، نتوانستیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم.
وی تصریح کرد: با همه این اوصاف توانستیم به اولین مدال والیبال برای ایران در رده بزرگسالان دست پیدا کنیم و همانطور که معروف گفت این موضوع برای مردم ایران بسیار مهم است. چون ایران کشوری است که مردمش عاشق والیبال هستند و در هر روز، هر لحظه و هر ثانیه کاملا پیگیر مسابقات و اخبار تیم ملی کشورشان هستند و این مدال شایسته تیم ملی ایران است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.