صفحه اصلی / مطالبات ۲۲۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه از دولت

مطالبات ۲۲۰ میلیارد تومانی شهرداری کرمانشاه از دولت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،   آرش رضایی در نشست شورای گفت و گو بخش دولتی و خصوصی، با اشاره به اینکه در شهرداری سیستم سنتی درآمد- هزینه ای پابرجاست اظهار داشت: هزینه جاری شهرداری در بخشی از عملیات اجرایی به ماهیانه ۱۶ میلیارد تومان می رسد.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه این هزینه ها جدای از بحث پروژه های عمرانی است گفت: در پرداخت این هزینه ها ما با مشکل مواجه ایم البته امسال یک سری محدودیت را در این راستا لحاظ کردیم.

رضایی خاطر نشان کرد: سال قبل ۲۷ میلیارد تومان مطالبات سنوات گذشته را در قالب تهاتر پرداخت کردیم.

وی افزود: همچنین پس از تجمع پیمانکاران، شورای شهر مصوبه ای با  عنوان اخذ وام ۱۰ میلیارد تومانی از بانک تصویب کرد که سازمان مالیات مانع شد و تنها اجازه دریافت دو میلیارد تومان به شهرداری داده شد.

رضایی با اشاره به مطالبات ۲۲۰ میلیارد تومانی از دولت جهت تهاتر پیمانکاران، گفت: از ۳۶ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده برای شهرداری ۱۳ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.

وی درآمد ارزش افزوده شهرداری در ماه را دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خواند و افزود: همچنین شهرداری جهت پرداخت مالیات ۲۵ میلیارد تومان بدهکار است.

رضایی با گلایه از اینکه فرهنگ و زیرساخت پرداخت عوارض در کرمانشاه فراهم نیست گفت: درآمد سالیانه شهرداری از ساخت و ساز ۳۰۰ میلیارد تومان است.

شهردار کرمانشاه در پایان گفت: شهرداری از مردم ۱۲۰ میلیارد تومان جهت پرداخت عوارض و هزینه جمع آوری زباله طلب دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.