صفحه اصلی / جشن عاطفه ها با برپایی یک هزار و۹۸۷ پایگاه در قزوین برگزار می شود

جشن عاطفه ها با برپایی یک هزار و۹۸۷ پایگاه در قزوین برگزار می شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محمد صیادی درگفتگو اظهارداشت:امسال با برپایی یک هزار و ۹۸۷ پایگاه ثابت و سیار، جشن عاطفه‌ها در استان قزوین برگزار می شود.
وی افزود: با توجه به روزهای پایانی تعطیلات تابستانی و آغاز سال تحصیلی جدید جشن عاطفه ها به رسم دیرین امسال نیز به منظور تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند، همزمان با بازگشایی مدارس در استان قزوین برگزار می شود تا هیچ دانش آموزی بدون وسایل تحصیل روانه مدرسه نشود.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین تصریح کرد: جشن عاطفه‌ها در شهریور و مهر ماه سال جاری با رویکرد بهره ‌گیری از ظرفیت موجود اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه سطح جامعه، اشاعه فرهنگ نوع‌ دوستی، ترویج سنت حسنه انفاق، رفع نیاز دانش آموزان بی‌بضاعت و ایجاد فضای پرنشاط و مطلوب برای تأمین نیازهای تحصیلی فرزندان خانواده‌های نیازمند برگزار می‌شود.
صیادی با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی این جشن به همت امدادگران کمیته امداد و همکاری صداوسیما، سازمان آموزش‌ و پرورش و بسیج سازندگی انجام می شود، گفت: مرحله نخست برگزاری این جشن ملی با شعار «مهر در انتظار همدلی» همزمان با شروع سال تحصیلی جدید به مدت دو روز از روز پنجشنبه ۲۳ شهریور ماه سال جاری آغاز می شود که در نخستین روز پایگاه‌های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراکز شهرستان ها و میادین بزرگ شهرها میزبان مردم نیکوکار هستند.
وی یادآورشد: در ادامه برگزاری این جشن ملی، پایگاه های کمیته امداد امام خمینی (ره) در میعادگاه‌های نماز جمعه استان پذیرای هدایای اقشار مختلف مردم بوده و در مرحله دوم که برای روز ۱۹ مهرماه  برنامه ریزی شده، دانش آموزان نیکوکار در سطح مدارس استان در این جشن مشارکت کرده و به نیازمندان تحت پوشش کمک می کنند.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین اظهارداشت: تعامل و همکاری‌ لازم با مؤسسات، خیرین، ارگان‌ها، نهادها و اصناف، اتحادیه پوشاک، کیف، کفش و لوازم ‌التحریر برای دریافت کمک‌های مردمی در داخل و خارج از استان انجام ‌شده است.
صیادی اضافه کرد: همچنین دفاتر کمیته امداد در ۶ شهرستان استان آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار و توزیع در بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند هستند.
جمع آوری ۹ میلیارد ریال کمک مردمی در جشن سال گذشت
وی گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها بین دانش آموزان نیازمند توزیع ‌شد و امسال با برنامه ریزی انجام شده زمینه استقرار و فعالیت یک هزار و ۹۸۷ پایگاه فراهم شده تا مردم نیکوکار در اقصی نقاط استان به سهولت کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.
صیادی با تاکید بر خدمت رسانی به دانش آموزان محروم اضافه کرد: امسال با کمک مردم نخواهیم گذاشت هیچ دانش آموزی به دلیل فقر و نداشتن توان مالی از تحصیل باز بماند به همین منظور هدایای نقدی و غیرنقدی مردم بسرعت و قبل از بازگشایی مدارس با محور حوزه حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان، میان دانش آموزان بی بضاعت و نیازمند توزیع خواهد شد.
وی یادآور شد: شهروندان می‌توانند از طریق سامانه الکترونیکی # ۰۲۸ *۸۸۷۷* کمک‌های نقدی خود را برای جشن عاطفه ها واریز کنند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.