چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / تفاهمنامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی و اتحادیه صحافان امضا شد

تفاهمنامه همکاری بین شرکت شهرک های صنعتی و اتحادیه صحافان امضا شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل غفاری رئیس اتحادیه صحافان  در گفتگو  در خصوص احداث شهرک صنعتی برای این اتحادیه گفت: با شرکت شهرک‌های صنعتی صحبت کردیم. قرار است تفاهم‌نامه‌ای با این شرکت  امضا کنیم. بر اساس این تفاهم‌نامه شرکت شهرک صنعتی، کار احداث شهرک صنعتی را برای اتحادیه صحافان انجام می‌دهد.
وی افزود: جشنواره صنعت چاپ ۲۸ شهریورماه، با حضور اصحاب این صنعت برگزار خواهد شد. هم اکنون کارهای پیش ثبت نام بیست و چهارمین  نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی انجام می‌شود. ثبت نام قطعی این نمایشگاه از مهرماه سال جاری انجام می‌شود و جانمایی‌های نمایشگاه هم از همان زمان آغاز خواهد شد.
گفتنی است؛ بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی دو روز جلوتر از موعد مقرر یعنی در روزهای ۲۲ تا ۲۵ آذر ماه سال جاری برگزار می‌شود. این جابه‌جایی زمانی بدین منظور اتفاق افتاد که بازدیدکنندگان زمان بیشتری برای بازدید داشته باشند. کشورهای عراق و افغانستان به دلیل همجواری با کشورمان و منطقه کردستان عراق علاوه بر هیات عراقی، در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. مشارکت‌کنندگان و سرمایه‌گذاران اروپایی در زمینه صنعت چاپ هم در بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی حاضر می‌شوند. با توجه به اینکه زمان برگزاری نمایشگاه با پایان سال میلادی فاصله دارد، مطمئنا کشورهای اروپایی از این دوره نمایشگاه استقبال بهتری می‌کنند.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.