صفحه اصلی / جایگاه‌های غرب فلوریدا درحال خالی شدن از سوخت است

جایگاه‌های غرب فلوریدا درحال خالی شدن از سوخت است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، به نقل از سی ان ان مانی، در تامپا، شهری در ساحل غربی ایالت فلوریدا، درحالی که همه خود را برای برخورد بادها و بارانهای شدید طوفان ایرما آماده می‌کنند، پیدا کردن سوخت سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود.
طبق محاسبات پایگاه جمع‌آوری داده‌های گس‌بادی، از صبح یکشنبه حدود ۵۸ درصد از جایگاه‌های سوخت منطقه پیترزباگ تامپا هیچ سوختی ندارند.
این میزان نسبت به یک روز قبل جهشی ۱۴ درصدی داشته است.
طوفان ایرما به عنوان یک طوفان درجه ۴ به سواحل فلوریدا رسیده است و باعث کمبود سوخت در این ایالت شده است. در ابتدا انتظار می‌رفت طوفان مستقیما به میامی برخورد کند اما ایرما جهت خود را تغییر داد و پیش‌بینی‌های کنونی نشان می‌دهند در روز دوشنبه طوفان به سمت ساحل غربی به حرکت خود ادامه می‌دهد و قبل از این که به تامپا برسد از ناپل و فورت میرز عبور خواهد کرد.
طبق اعلام گس‌بادی، از صبح روز یکشنبه ۴۹ درصد جایگاه‌های سوخت مناطق ناپل و فورت میرز هیچ سوختی ندارند.
تقریبا کل این ایالت تحت تاثیر طوفان قرار خواهد گرفت. اغلب مناطق فلوریدا تحت پوشش اخطار طوفان قرار گرفته است که ۳۶ میلیون نفر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.
کمبود سوخت در سراسر این ایالت احساس می‌شود. طبق اعلام گس‌بادی تقریبا ۶۴ درصد جایگاه‌های سوخت میامی هم از سوخت خالی شده‌اند. در منطقه ساحل وست‌پالم این رقم به ۵۶ درصد می‌رسد.
حتی در تالاهاسی که در ۲۰۰ مایلی شمال تامپا قرار دارد نیمی از جایگاه‌های سوخت خالی هستند.
حتی اگر ساکنان فلوریدا بتوانند سوخت پیدا کنند، قیمت آن نسبت به گذشته بیشتر خواهد بود.
طبق اعلام ای‌ای‌ای، متوسط قیمت فروش هر گالن بنزین در فلوریدا ۲.۷۳ دلار است که نسبت به ۲.۲۸ دلار ماه گذشته افزایشی قابل توجه داشته است.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.