صفحه اصلی / "آزادی" برای جشن صعود تکمیل می‌شود؟

"آزادی" برای جشن صعود تکمیل می‌شود؟

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، تیم‌های ملی ایران و سوریه فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم می‌روند. فدراسیون فوتبال ایران برای این بازی تدارک مفصلی دیده و قصد دارد جشن صعود را مقابل چندین هزار هوادار تیم ملی برگزار کند.
البته صعود ایران از دو بازی قبل قطعی شده بود اما مسئولان جشن صعود را به بازی پایانی موکول کردند. از چندین روز قبل امکان خرید بلیت اینترنتی برای هواداران فراهم شده که در ابتدا هم با گاف شرکت عرضه کننده بلیت اینترنتی همراه شد و برخی از بانوان توانستند بلیت تهیه کنند. بعد از گذشت ساعاتی از این اتفاق فدراسیون فوتبال امکان حضور بانوان در ورزشگاه را تکذیب و اعلام کرد که به زودی مبالغ دریافت شده از بانوان عودت داده می‌شود.
در فاصله باقی مانده تا شروع این بازی که می‌تواند منجر به صعود سوریه به جام جهانی هم شود، تنها حدود ۷۳۰۰ بلیت به فروش رفته است. این تعداد بلیت مربوط به جایگاه ویژه، جایگاه شرقی و جنوبی طبقه پایین ورزشگاه است. هنور بلیتی برای طبقه دوم و جایگاه شمالی طبقه اول به فروش نرفته است.
در دیدار ایران و ازبکستان، برخلاف بازی‌های گذشته، بازی رایگان اعلام نشد تا ظرفیت ورزشگاه تکمیل نشود اما هواداری هم پشت درهای آزادی نماند. برای این دیدار هم خبری از رایگان شدن بلیت نیست و این احتمال وجود دارد که باز هم ورزشگاه تکمیل نشود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.