صفحه اصلی / افتتاح سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

افتتاح سه نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایرنا، پنجمین نمایشگاه تخصصی پوشاک ایران (ایران مد ۹۶) به منظور حمایت از تولید ملی و مبارزه با قاچاق کالا از سیزدهم تا شانزدهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه با حضور تولیدکنندگان داخلی و ارائه طرح های نوین برگرفته از فرهنگ ایران اسلامی برگزار می شود. 
**نمایشگاه فرش ماشینی 
همچنین نهمین نمایشگاه بین المللی فرش ماشینی، کف پوش، موکت و صنایع وابسته برای نخستین بار با رونمایی از فرش های ضد لک، ضد آب و ضد میکروب با حضور ۱۲۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای ترکیه، چین و تایوان از سیزدهم تا شانزدهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود و از بزرگترین تابلو فرش ماشینی جهان و فرش آنتی باکتریال صد درصد اکرلیک نیز رونمایی می شود. 
**نمایشگاه ماشین آلات منسوجات
فردا همچنین بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات، مواد اولیه، منسوجات خانگی، ماشین های گلدوزی و محصولات نساجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی افتتاح می شود. 
در این نمایشگاه که از سیزدهم تا شانزدهم شهریورماه دایر است بیش از ۵۱۰ شرکت داخلی و خارجی از ایران و کشورهای آلمان، ترکیه، چین، تایوان، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، هندوستان، و کره جنوبی جدیدترین تولیدات و خدمات خود را در معرض دید علاقه مندان قرار خواهند داد.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.