صفحه اصلی / دومین جایزه هنر معاصر ویستا فراخوان داد

دومین جایزه هنر معاصر ویستا فراخوان داد

 ویستا به معنی «اندیشه» است و گالری ویستا همچون سال گذشته، این جایزه را با عنوان «دومین جایزه ۳۰ میلیون تومانی هنر معاصر ویستا» براساس ارزشیابی و فکـر ایده‌های معاصر هنری می‌کوشد تا شرایطی برای معرفی و اجرای طرح برتر فراهم آورد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا  مانند دوره پیشین، آنچه مورد توجه شورای برگزاری است، بها دادن به ایده‌هایی است کـه بدان سبب هنرمندان می‌کوشند تا طراحی نو، تدوین و تالیف کنند و در قالب پروپوزال‌های ارائه‌شده قادرند به معرفی و دفاع  از طرح پیشنهادی خود بپردازند. مجموعه‌ای از معیارها همچون تازگی طرح‌ها، معاصر بودن، اجرایی بودن، ارزش‌های تئوریک زیباشناسانه، چالش‌برانگیزی آثار از لحاظ زیبایی‌شناختی و محتوایی، در کنار گویا بودن پروپوزال‌ها و تناسب ایده و راهکارهای اجرایی پیش‌بینی‌شده مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.
 
براساس اعلام دبیرخانه دومین جایزه ویستا، مهلت دریافت پروپـوزال‌ها و مدارک از یکم تا سی‌ام مهـرمـاه ۱۳۹۶ خواهد بود و مطابق زمان‌بندی، ۳۰ آبان‌ماه امسال لیست منتخبان (لیست کـوتاه) اعلام می‌شود، ۱۵ تا ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۶ نیز نمایشگاه منتخبان در گالری ویستا و ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۶ مراسم اهدای جوایز و معرفی طرح برتر برگزار می‌شود. 
 
شورای برگزاری، مقرراتی را درباره نحوه تدوین و ارسال پروپوزال‌ها تعیین کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از آن‌ها به آدرس www.vistaart.gallery/fa/vista-prize/v1396 مراجعه کنند. 
 
در نخستین جایزه هنر ویستا، از میان ۱۵۰ طرح رسیده بعد از دو مرحله داوری، هفت طرح‌ به فهرست نهایی رسیدند و هشتم اسفندماه ۹۵ در تالار فرخی یزدی باغ – موزه قصر، محمدرضا عرب خزائلی نخستین جایزه هنر معاصر ویستا را از آن خود کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.