صفحه اصلی / افزایش عرضه روغن های تصفیه دوم در بازار

افزایش عرضه روغن های تصفیه دوم در بازار

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبر خودرو، داوود سعادتی  اظهار داشت :هر چند با بازرسی های اتحادیه جریان عرضه روغن های تقلبی و تصفیه دوم در بازار تا حدودی کنترل شده اما همچنان شاهد توزیع بخش زیادی از این این نوع روغن ها در بازار هستیم.
وی گفت : البته بخش مهمی از روغن های تقلبی در مناطق حاشیه ای عرضه می شود.
به گفته وی روغن های تقلبی یا همان تصفیه دوم از ترکیب روغن های سوخته با مقداری مواد اولیه تهیه می شوند که متاسفانه در سطح شهرها بسیار زیاد است .
وی تاکید کرد : قطعا استفاده از این روغن ها در خودروهای جدید مشکلات زیادی را برای راننده و خودرو ایجاد خواهد کرد.
وی همچنین با توجه به جریان تقاضای تایرهای دست دوم در بازار اظهار داشت : افت توان مالی متقاضیان در رونق فروش لاستیک های دست دوم و کسب سودهای نسبتا بالا برای فروشندگان این تایرها تاثیر زیادی داشته است.
وی گفت : البته این روند تا حدودی با کاهش تقاضا در بازار مواجه شده به طوری که هم اکنون عمده تقاضا در بازار تایرهای دست دوم مربوط به خودروهای کند رو و تاکسی های درون شهری است.
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان لاستیک ، فیلتر و روغن در ادامه در خصوص نحوه نظارت بر ورود قطعات یدکی با برندهای تقلبی و بی کیفیت به بازار گفت : امروز قطعات یدکی زیادی زیادی با بسته بندی های معتبر و تحت عنوان برند های خارجی وارد بازار می شوند که باید این جریان پی گیری و مقابله مناسبی با آن شود .
سعادتی افزود : البته این مشکل تنها با پی گیری اتحادیه حل نخواهد شد وسازمان های دیگر نیز باید در این زمینه با اتحادیه همکاری نمایند.
وی اظهار داشت : برای مقابله با این جریان و عرضه قطعات با کیفیت به زودی جلسه ای را با تولیدکنندگان خواهیم داشت تا قطعات تولیدی همگی دارای کد رهگیری شده و مشتریان تنها از این کالاها خریداری نمایند.

وی تصریح کرد : بی شک با نصب کد رهگیری بر روی اقلام و قطعات پر مصرف، جلوی ورود قطعات تقلبی و بی کیفیت گرفته خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.