صفحه اصلی / تبریز ۲۰۱۸ فرصتی برای شناساندن تبریز به جهان است

تبریز ۲۰۱۸ فرصتی برای شناساندن تبریز به جهان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، «محمدحسین حسن‌زاده» در اختتامیه جشنواره سراسری عکس مستند تبریز، اظهار کرد: قرار نیست برای سال ۲۰۱۸ کوه‌ها را جابه‌جا کنیم و از همان اول نیز چنین هدفی تعریف نشده بود.
وی خاطرنشان کرد: رویداد تبریز ۲۰۱۸ یک فرصت است برای شناساندن تبریز به جهان و ما باید از این فرصت و بستر نهایت استفاده و سود را ببریم.
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: شهرداری را همه به‌عنوان دستگاه خدمت‌رسان می‌شناسند در حالی که شهرداری در همه مسائل مربوط به شهروندان دخیل و  اثرگذار است.
حسن‌زاده افزود: ورود شهرداری تبریز در رویداد تبریز ۲۰۱۸، قطعاً اتفاقی خوب است و با برنامه‌های مختلف مقرر است بار اصلی این رویداد را که اجتماعی و فرهنگی است در کنار دیگر دستگاه‌های متولی بر عهده بگیریم.
وی تصریح کرد: تبریز ۲۰۱۸ می‌تواند ایده‌های منجمدشده در حوزه شهر را آب کند و برای آبادانی و توسعه شهرها، مسیرهای جدیدی پیش روی مدیران قرار دهد.
وی  با بیان این‌که برگزاری جشنواره عکس مستند تبریز حرکتی ارزشمند در راستای تحکیم هویت و تاریخ این سرزمین است، خاطرنشان کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز هرچند مسئولیت حفظ و توسعه فضای سبز شهر را برعهده داد اما همواره خود را در کنار هنرمندان می‌داند و حمایت می‌کند.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.