صفحه اصلی / من در ابتدای راهی ایستاده ام که برایش آرزوهای بزرگی دارم

من در ابتدای راهی ایستاده ام که برایش آرزوهای بزرگی دارم

 او در حال حاضر مدیرعامل شرکت پارس آتنادژ فعال در زمینه امنیت شبکه می باشد. برایمان از انگیزه ها و دلایل شروع فعالیت کارآفرینی اش می گوید:
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از انجمن زنان کارآفرین، در سال ۱۳۶۳ در خانواده ای متوسط متولد شدم. پیش از ورود به دوره دبیرستان تابستان ها را در گروه های تحقیقات بازار می گذراندم. در دوره دبیرستان شاگردان خصوصی داشتم و زمان زیادی را صرف تدریس دروس ریاضی، هندسه، فیزیک و انگلیسی می کردم. انگیزه حقیقی من در آن روزها بیش از هر چیز استقلال مالی بود.
در سالهای تحصیل دوره لیسانس در رشته نرم افزار، بر خلاف تصور همگان از دانشگاه های ایران، درک کردم که دانشگاه فضای بسیار مناسبی برای یادگیری است. در این دوره طرز فکر یک مهندس کامپیوتر را آموختم و در کنار درس در شرکت های کامپیوتری کارآموزی کردم.
کارآموزی و نگاهی آگاهانه به نگرش و دستاورد اطرافیانم به بازار کار، اول از هر چیز به من آموخت که راه میان بری وجود ندارد. تلاش، شکست، عبرت، شروع از صفر و مجددا تلاش تنها راه رسیدن به اهداف است و در واقع ارزش هر فرد به اندازه تلاش و پشتکار اوست! همچنین یاد گرفتم که برده پول نباشم. بلکه تلاش کنم تا پول برده من باشد. همین موضوع سبب شد تا به آسانی بپذیرم به مدت دو سال در مقابل یادگیری بیشتر با پول بسیار کمتر کار کنم. در این مدت از شبکه، سخت افزار، فروش و مهندسی محصول اطلاعات کافی فراگرفتم و البته یک روز از هفته را

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.