صفحه اصلی / توسعه منطقه ویژه سلفچگان، توسعه شهر و بخش سلفچگان است

توسعه منطقه ویژه سلفچگان، توسعه شهر و بخش سلفچگان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در این دیدار ضمن تبریک هفته دولت و تبریک به اعضای جدید شورای شهر سلفچکان برای جلب اعتماد مردم و انتخابشان برای دوره جدید  برایشان آرزوی موفقیت کرد.
سید مهدی طباطبایی، منتخب مردم شدن را موهبتی الهی برشمرد و خدمت رسانی به این مردم را هم توفیقی دانست که خداوند متعال نصیب آنها کرده است.
طباطبایی افزود: توسعه و پیشرفت منطقه ویژه عامل مهم توسعه و آبادانی بخش و شهر سلفچگان و استان قم خواهد بود و در این راستا تمام تلاش خود را بکار خواهیم بست تا این منطقه بیش از پیش رونق بگیرد.
وی با اشاره به این نکته که با محیط زیست استان تعامل بسیار خوبی داریم گفت: نباید به بهانه آلایندگی صنعتی، جلوی توسعه را گرفت بلکه باید با تکنولوژی های روز دنیا  آلایندگی ها را برطرف کرد. نبایستی به جهت اینکه برخی صنایع در گذشته دارای آلایندگی بوده اند و امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی این نقاط ضعف برطرف شده با این گونه صنایع  برخورد کرد و مانع از سرمایه گذاری آنها شد و بعدا افسوس آن را بخوریم. اتفاقی که در سالهای گذشته برای این استان رخ داد.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان افزود: اولویت منطقه برای اشتغال زایی استفاده از نیروهای بومی است که سرمایه گذاران منطقه در ابتدای مذاکرات خود اغلب به این موضوع اشاره می کنند که آیا امکان دارد که نیروهای کار خود را از نزدیکترین نقطه به منطقه فراهم کنند که پاسخ ما همیشه مثبت بوده و با فعالیت اداره کار و خدمات اشتغال مستقلی که در منطقه ویژه مستقر است این امر تحقق پیدا کرده است و این امر باعث افزایش راندمان کار و صرفه جویی در بسیاری از هزینه ها برای سرمایه گذاران شده است.
در ادامه این نشست نیز حاج مهدی رییس جدید شورای شهر سلفچگان ضمن ابراز خشنودی از حضور مدیر عامل منطقه ویژه در این بخش و شهر سلفچگان، استفاده از توانایی و تجربیات ایشان را برای توسعه بخش و شهر سلفچگان با ارزش دانست و با اشاره به پتانسیل خوب این منطقه در رشد و شکوفایی اقتصاد استان، ابراز امیدواری کرد که در آینده از کمکهای همه جانبه مدیریت منطقه و سایر امکانات آن  بیشتر بهره مند شوند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.