صفحه اصلی / خیز موسسه رازی برای افزایش صادرات

خیز موسسه رازی برای افزایش صادرات

به‌ گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، بهمن عابدی کیاسری در نشست مطبوعاتی امروز اظهار کرد: موسسه رازی یکی از قدیمی‌ترین مراکز تولید واکسن در کشور است.
وی ادامه داد: با گذشت ۹۰ سال از عمر این موسسه، بسیاری از ساختمان‌ها و تجهیزات این موسسه به بازسازی و نوسازی نیاز دارند.
عابدی کیاسری افزود: در تلاش هستیم با رایزنی با سازمان برنامه و بودجه، ردیف اعتباری جداگانه‌ای برای بازسازی و نوسازی ساختمان‌های موسسه ایجاد کنیم.
وی با اشاره به تلاش برای تولید واکسن‌های غیرعفونی در موسسه توضیح داد: برای دستیابی به اهداف موسسه در زمینه تولید واکسن‌های عفونی و غیرعفونی در ۱۰ سال آینده، باید برنامه جامع نیروی انسانی برای این موسسه تعریف شود.
عابدی خاطرنشان کرد: باید با برنامه‌ریزی دقیق مشخص شود طی ۱۰ سال آینده هرم نیروی انسانی موسسه رازی چگونه باید تغییرکند، چون با تکیه بر توان و تجربه‌ کارکنان بخش‌های مختلف است‌ که می‌توان به تولید واکسن‌های جدید امیدوار بود.
وی با اشاره به حمایت موسسه رازی از بخش خصوصی برای ورود به حوزه تولید واکسن گفت: باید انگیزه لازم در بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم شود.
معاون برنامه‌ریزی و پشتیبانی موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی‌ با بیان هدف‌گذاری در خصوص توسعه صادرات تولیدات موسسه تصریح کرد: سه نقطه منطقه برای صادرات تولیدات موسسه رازی در نظرگرفته شده‌ که کشورهای منطقه، آسیای میانه و آفریقایی را شامل می‌شود.
وی‌گفت: درحال حاضر صادرات به کشورهای منطقه انجام می‌شود، ولی درتلاش هستیم میزان‌ آن را افزایش دهیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.