صفحه اصلی / می‌ودر فاتح بوکس قرن شد/ ۵۰-۰ برای اسطوره بوکس

می‌ودر فاتح بوکس قرن شد/ ۵۰-۰ برای اسطوره بوکس

به‌ گزارش کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از دیلی میل، بامداد امروز (یک‌شنبه) دیدار تاریخی بوکس که همگان منتظر آن بودند، برگزار شد و فلوید می‌ودر و کونور مک گرگور (قهرمان UFC) برابر هم در آمریکا به میدان رفتند.
این مسابقه ۱۰ راند به طول انجامید و در حالی که ستارگان زیادی از دنیای ورزش و هنر در ورزشگاه حاضر بودند و این رویداد را تماشا می‌کردند، مک گرگور با شگفتی و قدرتمندانه کار را شروع کرد و در راندهای ابتدایی مبارز برتر بود.
طبق معمول می‌ودر با روشی دفاعی در ابتدا کار کرد ولی رفته رفته این مرد آمریکایی بود که توانست نبض مسابقه را در دست بگیرد.
مک گرگور عملکردی فوق‌العاده‌ قابل ستایش در این مبارزه داشت. این قهرمان UFC همان طور که وعده داده بود جهان را شگفت زده کرد و در یک بازی بوکس برابر اسطوره این رشته عملکردی  فوق‌العاده‌ خوب ارائه داد اما در راندهای پایانی به نظر خستگی کار دست او داد و این می‌ودر بود که توانست پیروز مسابقه لقب بگیرد.
به ‌این‌ ترتیب پنجاهمین مبارزه بوکسور سبک وزن آمریکایی هم با برتری او به پایان رسید تا اکنون همگان در توییتر و شبکه‌های دیگر اجتماعی از او بخواهند، یک مسابقه نمادین این بار در UFC با مک گرگور انجام دهد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.