صفحه اصلی / وزارت نیرو وزیر تصمیم گیر و قاطع می‌خواهد

وزارت نیرو وزیر تصمیم گیر و قاطع می‌خواهد

 برای تصدی این پست باید چه ویژگی هایی داشته باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، علیرضا کلاهی رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق با تاکید بر اینکه وزارت نیرو یک وزیر تصمیم گیر و قاطع می خواهد گفت: گزینه پیشنهادی دولت در این زمینه باید در مسائل مدیریتی توانمند باشد.
وی افزود: وزیر  نیرو در دولت دوازدهم هم باید به مسائل اقتصادی اشراف داشته باشد و هم به مسائل آبی و برقی؛ اما بیش از آنکه دید فنی وزیر نیرو به مسائل آبی و برقی مهم باشد، قدرت مدیریتی وی در مسائل اقتصادی اهمیت دارد.
کلاهی با بیان اینکه امروزه مشکلات اقتصادی در زمینه اقتصاد آب وبرق مهمترین دغدغه صنعت آب و صنعت برق کشور است، گفت: طبیعتاً باید وزیری انتخاب شود که در زمینه های مدیریتی توانمند باشد.
این فعال بخش خصوصی ادامه داد: سازمان ها و شرکت های بزرگی در بخش خصوصی وجود دارند که امروز در صنعت آب و صنعت برق بسیار موفق عمل می کنند اما مدیریت ارشد آنها در زمینه آب یا برق متخصص نیست اما در زمینه های مدیریتی توانمند است و می تواند با مدیریت درست از ظرفیت های متخصصان استفاده بهینه کند.
رئیس هیئت مدیره سندیکای صنعت برق با بیان اینکه در این خصوص گزینه های متعددی هم در وزارت نیرو و هم در خارج از وزارت نیرو وجود دارد، گفت: خوب است وزیری که توانمندی های مدیریتی قوی داشته باشد در بدنه وزارت نیرو نیز باشد و در عین توانمندی مدیریتی، با مسائل فنی و تخصصی نیز آشنایی داشته باشد

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.