صفحه اصلی / جلالی: باید در زمین مسابقه شایستگی‌مان را نشان دهیم

جلالی: باید در زمین مسابقه شایستگی‌مان را نشان دهیم

مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر فولاد خوزستان، اظهار کرد: شما می‌دانید که فوتبال پستی و بلندی‌های زیادی دارد. ما چهار بازی انجام داده‌ایم و آن چیزی که مورد انتظار ما بود به دست نیامده است اما وقتی به بازی‌های‌مان نگاه می‌کنیم می‌بینیم امسال از آن چیزی که سال قبل بودیم بهتریم. فقط نقصی که داریم این است که نتوانستیم از موقعیت‌های‌مان به خوبی استفاده کنیم. برای حل این موضوع هم دو راهکار داریم که یکی از آنها تقویت تیم است و دیگری ممارست و انجام تمرینات زیاد است. یک بازیکن نیجریه‌ای جذب کرده‌ایم که این هفته می‌تواند برای‌مان بازی کند. درباره بازیکن دیگرمان هم امیدوارم تا فردا ITC صادر شود. نکته مهم این است که ما خیلی زودتر از آن چیزی که فکرش را می‌کنید به جدول بر می‌گردیم. تیم ما بسیار خوب است و من به شخصیت تیمی‌مان اطمینان دارم. امیدوارم بازیکنان شایستگی‌های خودشان را نشان دهند.
وی در ادامه درباره برنامه‌هایش برای فصل جدید و این که برنامه سه ساله به باشگاه داده است یا خیر؟ گفت: برنامه کلی را فصل قبل به باشگاه دادیم. به هر حال فوتبال پستی و بلندی دارد اما در روزهای سخت، این تجربه است که به شما کمک می‌کند چون شما در شرایط سخت می‌خواهید ببینید چه کسانی یارتان هستند. باشگاه ما خیلی خوب این موضوع را اثبات می‌کند که کنار تیم است. ما و بازیکنان هم اتفاق نظر داشتیم که باید در میدان مسابقه شایستگی‌مان را به اثبات برسانیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره عملکرد بازیکن نیجریه‌ای تیمش هم گفت: ما به این بازیکن امیدواریم اما نمی‌توانم با قطعیت درباره‌اش نظر بدهم. باید بازی کند و بعد بتوانیم صحبت کنیم. اما در حال حاضر می‌توانم بگویم موجودی ما را افزایش خواهد داد. سال قبل تلاش کردیم که به ثبات برسیم و جوانان زیادی را به بدنه تیم‌مان اضافه کردیم. الان تیم امیدمان بسیار کامل است و چند بازیکن آنها به تیم بزرگسالان اضافه شده است.
سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره مسائلی مانند "جادوگری" که در فوتبال ایران گاهی دیده می‌شود، گفت: شما اگر به زندگی شخصی افراد ورود کنید می‌بینید که این گونه مسائل متاسفانه در اعتقاد خانواده‌ها هم وجود دارد. فوتبال هم بخشی از زندگی است، شاید برخی به این گونه مسائل اعتقاد داشته باشند اما هر کسی اعتقاد ندارد، کار خودش را می‌کند. همه ما درباره ماهیت این کار واقفیم و آن کسانی که نظارت دارند هم باید تلاش‌شان را برای این موضوع بیشتر کنند.
وی درباره شناختش از تیم فولاد هم گفت: فولاد تیم لحظه‌ای است و سعی می‌کند از پاس‌ها به خوبی استفاده کند. ما نباید مقابل آنها اشتباه کنیم. خوشحالم که بعضی از مربیان جوان ما مثل پورموسوی نه تنها در زمین خوب کار می‌کنند بلکه از نظر رفتاری هم منش خوبی از خودشان نشان می‌دهند، این باعث خوشحالی ما است.
جلالی درباره اتفاقات دو هفته قبل اردوی تیمش هم، بیان کرد: زمانی که از نشست خبری به باشگاه رفتم متوجه شدم در هتل اتفاقاتی رخ داده است. مدتی است که موبایلم همراه من نیست اما وقتی بعد از این اتفاق موبایلم را نگاه کردم متوجه شدم ۷۳ بار موبایل من زنگ خورده است. برایم واقعا جالب بود که بدانم این چه خبر جذاب و پرجاذبه‌ای است که رسانه‌ها دنبال آن هستند. یکی از آنها به من می‌گفت می‌خواهم بدانم نظر شما چیست. واقعا این اتفاق این قدر جذاب بود؟ من می‌گویم صرفا داشتن مخاطب زیاد، دلیل بر مقبولیت نیست. من از دوستان خودم در رسانه خواهش می‌کنم از افکار عمومی تبعیت نکنند بلکه سعی کنند به افکار عمومی جهت بدهند، کار رسانه همین است. اگر این کار را نکنیم آخرش می‌نشینیم و می‌گوییم جامعه به کجا می‌رود، باید سوال کنیم که ما جامعه را به کجا می‌بریم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.