صفحه اصلی / نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است

نقص فنی در صدر شکایت از خودروسازان است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «ابوالفضل تذروی» در چهارمین نشست تخصصی هم اندیشی اداره کل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت با مدیران امور مشتریان شرکت های عرضه کننده خودرو افزود: همچنین ۱۰.۴ درصد شایت ها به تاخیر در تحویل خودرو، ۸.۹ درصد به عملکرد ضعیف نمایندگی ها، ۷.۸ درصد به خدمات پس از فروش و چهار دهم درصد نیز به افزایش قیمت ارتباط داشت.
وی بیان داشت: باید با رعایت آیین نامه های وضع شده موجود، همچنین رعایت حقوق شهروندی و تشریک مساعی در این زمینه راه های عملی موثرتری برای حل مشکلات دارندگان خودرو تدوین شود.
تذروی در ادامه به بیان عملکرد سه ماهه سازمان صنعت، معدن وتجارت استان ها پرداخت و ادامه داد:‌ در این مدت یک هزار و ۶۶۵ فقره شکایت خودرویی به این سازمان ها رسید که بیشترین آنها ضعف خدمات پس از فروش و تاخیر در تحویل بموقع خودرو ثبت نام شده گزارش شده است.
پیش از این وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده بود: ۱۶۲ هزار و ۵۱۶ دستگاه انواع خودرو سواری در فروردین و اردیبهشت ماه امسال تولید شد که در همسنجی با پارسال ۱۱.۵درصد افزایش یافت.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.