صفحه اصلی / عضو اتاق اصناف: هدف از برگزاری نمایشگاه مبلمان حمایت از تولید داخل است

عضو اتاق اصناف: هدف از برگزاری نمایشگاه مبلمان حمایت از تولید داخل است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا «حسین درودیان» روز سه شنبه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه در محل مصلی تهران گفت: دولت از طریق جلوگیری از ورود کالای قاچاق و برخورد با کالاهای بی کیفیت می تواند از صنعت مبلمان کشور حمایت کند تا در آینده تولیدکنندگان خود را برای صادرات و تولید بهتر آماده کنند.
مدیریت بازرسی اصناف استان تهران با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با ارایه کمک ها این کار عملیاتی شود، افزود: تولیدکنندگان داخلی در این نمایشگاه جدیدترین تولیدات خود را با هدف یافتن بازار و عرضه با قیمت مناسب برای شهروندان به نمایش گذاشته اند. 
درودیان اظهار داشت: این نمایشگاه با حضور ۱۲۰ شرکت مختلف داخلی، تولیدکنندگان و واحدهای بزرگ و کوچک تولیدی و همچنین دست اندرکاران صنعت مبلمان کشور و با مجوز اتاق اصناف برگزار شده است. 
عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران اعلام کرد: کالاها و اجناس ارائه شده در این نمایشگاه با تخفیف ۱۵ تا ٢٠ درصدی و همچنین به صورت اقساطی برای زوج های جوان به فروش می رسد. 
به گزارش ایرنا، هفتمین نمایشگاه ملی و تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز (٣١ شهریور) تا جمعه (٣ شهریورماه) در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) به کار خود ادامه می دهد و بازدید کنندگان می توانند از ساعت ١١ تا ٢١ از این نمایشگاه دیدن کنند. 
حمایت از تولیدکننده داخلی و ساماندهی واردات و صادرات از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی است که در سال ۱۳۹۲، ابلاغ شد.
براساس گزارش گمرک جمهوری اسلامی ایران، مجموع صادرات و واردات ایران در چهارماهه نخست امسال به ۲۹ میلیارد و ۲۷۲ میلیون دلار رسید که ۶ درصد بیشتر از مدت مشابه سال ۱۳۹۵ است.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.