صفحه اصلی / شگفتی بزرگ در جهانی پاریس/شکست ولاسوف در مبارزه نخست

شگفتی بزرگ در جهانی پاریس/شکست ولاسوف در مبارزه نخست

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، رومن ولاسوف فرنگی‌کار وزن ۸۰ کیلوگرم روسیه که مدال‌های طلای المپیک را در کارنامه خود دارد در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان مقابل الوین مورسالیف از آذربایجان به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ شکست خورد تا یکی از شگفتی‌های این مسابقات رقم بخورد.
ولاسوف برای اینکه بتواند در گروه بازندها برای رسیدن به مدال برنز تلاش کند باید منتظر صعود مورسالیف به دیدار فینال باشد در غیر این صورت وداع زود هنگامی با این رقابت‌ها خواهد داشت.
مورسالیف در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقتدرانه با نتیجه ۸ بر صفر از سد ادگار بابایان از لهستان گذشت و به یک چهارم نهایی رسید.
مارک مادسن دانمارکی و دارنده مدال نقره المپیک ریو و طلای جهان نیز در این وزن در همان دور نخست مقابل دانیل الکساندروف از بلغارستان شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت تا دیگر نتیجه دور از انتظار این وزن رقم بخورد.
در این وزن یوسف قادریان نماینده ایران که مدال برنز جهان را در کارنامه خود دارد در دور نخست مقابل ماکسیم مانوکیان نفر پنجم بازی‌های اروپایی از ارمنستان با نمایش ضعیف با نتیجه سنگین ۱۰ بر یک شکست خورد.

همچنین مطالعه کنید:

تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی

به گزارش کسب و کار نیوز ، مصطفی رجبی مشهدی با بیان اینکه این اقدام …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.