صفحه اصلی / احسان حدادی: تا ۴۰ سالگی در خدمت ورزش ایران هستم

احسان حدادی: تا ۴۰ سالگی در خدمت ورزش ایران هستم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، احسان حدادی، قهرمان پرتاب دیسک درخصوص علت عملکرد ضعیفش در المپیک و قهرمانی جهان اظهار کرد: من به دلیل آسیب دیدگی‌هایی که داشتم، ۳ عمل جراحی کردم و درنتیجه در مسابقات المپیک عملکرد خوبی نداشتم. درحال حاضر خیلی بهتر هستم. نتیجه اصلی را می خواستم در مسابقات جهانی بگیرم که متاسفانه به دلیل مشکل ویزا تمام انرژیم تخلیه شد و نتوانستم در مسابقات جهانی نتیجه خوبی بگیرم و به نوعی به مسابقات نرسیدم.
حدادی درخصوص نتایج امیدوار کننده کنونی و بازگشتش به روزهای اوج گفت: ۳ و ۴ سالی بود که در تمرینات اینطور پرتاب نکرده بودم. قبل از مسابقات جهانی انگیزه‌ام زیاد بود و مطمئن بودم جز فینالیست ها خواهم بود که متاسفانه این اتفاق نیفتد. در قهرمانی آسیا ۶۴/۵۴ متر را پرتاب کردم و اول شدم که رکورد خوبی بود و برترین پرتابگر آسیا شدم ولی هنوز راضی نیستم. تا قبل از سال میلاد جدیدی رکورد بهتری را پرتاب می کنم.
وی که با رادیو ورزش گفت‌وگو می‌کرد در ادامه افزود: صحبت‌های زیادی در مورد من شده و افرادی نیز گفتند که من دیگر نمی توانم پرتاب کنم. در کشور ما منتقد زیاد است ولی انتقادی که می‌کنند کارشناسانه نیست و از روی باد هواست که در هیچ کجای دنیا در مورد ورزشکاران حرفه ای انجام نمی‌گیرد. امیدوارم دوستانی که در راس ورزش هستند حمایت کنند و برخلاف تصور یکسری از دوستان که عقیده دارند من به پایان راه رسیده‌ام تا ۴۰ سالگی در خدمت ورزش ایران هستم.
حدادی تاکید کرد:حالا خیلی به حد نصاب های گذشته ام نزدیک شده ام. بازی های آسیایی جاکارتا، مسابقات قهرمانی جهان و المپیک ۲۰۲۰ ژاپن نیز در پیش است که امیدوارم نتایج خیلی خوبی را در این رقابت ها کسب کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.