صفحه اصلی / صاحبان برند صنفی در نمایشگاه I Food افتخار آفرین شوند

صاحبان برند صنفی در نمایشگاه I Food افتخار آفرین شوند

 نائب رئیس اتاق اصناف مشهد، مسئولان شرکت برگزار کننده نمایشگاه  I  Foodو رؤسا و نمایندگان اتحادیه های وابسته به صنایع غذایی برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی اتاق اصناف مشهد، نایب رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: نمایشگاه I  Food  از دوم شهریور آغاز و تا  پنجم شهریور ماه  با ۵ سالن مجزا در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار خواهد شد.
سیدمحسن خاوری هاشمی با اشاره به همکاری اتاق اصناف مشهد به عنوان یکی از حامیان برگزاری نمایشگاه مذکور، افزود: اتاق اصناف مشهد در سال گذشته برای نخستین بار در نمایشگاه شرکت کرد و ضمن بدست آوردن تجربه ای مطلوب، در سال جاری با اتخاذ تصمیماتی مناسب ضمن دریافت تخفیف ۳۰ درصدی ویژه اصناف از مسئولان برگزاری نمایشگاه مذکور، غرفه های بهتری را دراختیار اتحادیه های صنفی قرار خواهد داد.
وی با اشاره به تخصصی و بین المللی بودن نمایشگاه I  Food  ادامه داد: صاحبان برند اتحادیه های صنفی در کنار شرکت هایی از کشورهای آلمان، اکراین، لهستان و چین به عنوان غرفه دار حضور  داشته که با توجه به حضور هیات های تجاری متشکل از مسئولان و تجار کشورهای افغانستان و اسپانیا، خوب است فعالان صنفی از حضور مسئولان داخلی و خارجی نهایت بهره را برده، در این صنعت دیده شده و افتخار آفرین شوند.
نایب رئیس اتاق اصناف مشهد اظهار کرد: شماری از اعضای صنفی اتحادیه های رستوران داران و فروشندگان زعفران توانسته اند با معرفی برندهای معتبر، خود را به مردم مشهد، استان، کشور و حتی کشورهای خارجی معرفی کنند، اما توقع داریم که دیگر صنف ها نیز به این مقوله وارد شوند و در راستای برندسازی و معرفی برندهای برتر خود اقدام کنند.
خاوری هاشمی یادآور شد: نمایشگاه مذکور تخصصی بوده، امکان فروش کالاهای معرفی شده توسط غرفه دار میسر نیست و تنها عقد قرارداد و مذاکرات در این نمایشگاه انجام خواهد شد.
وی متذکر شد: بیشتر مردم فکر می کنند نمایشگاهی خوب است که شلوغ تر باشد در حالی که بهترین نمایشگاههای دنیا پرجمعیت ترین آنها نیستند بلکه از متخصص ترین آنها به عنوان بهترین یاد می شود

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.