صفحه اصلی / نخستین «مدرسه تابستانی کارآفرینی» کشور برگزار شد

نخستین «مدرسه تابستانی کارآفرینی» کشور برگزار شد

 و یکی از اصول این امر، مهارت‌های کارآفرینی و فعالیت‌های اقتصادی است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وی در مراسم پایان کار اولین مدرسه تابستانی کارآفرینی در کرمان افزود: با توجه به نامگذاری سال ۹۶ با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال»، سازمان دانش‌آموزی شعاری را برای فعالیت‌های خود با عنوان «توانمند سازی دانش‌آموزان امروز، مقاوم‌سازی اقتصاد فردا» در نظر گرفته است.
فیض تصریح کرد: دراین راستا فعالیت‌های کارآفرینی و دوره‌های آموزشی به صورت عمومی و تخصصی توسط سازمان دانش‌آموزی به اجرا گذاشته شده که دوره تخصصی آن به صورت پایلوت و آزمایشی در کرمان برای نخستین بار در کشور برگزارشد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تأکید ما بر توسعه مناطق محروم در آموزش و عدالت آموزشی و اقتصادی است و دوره‌های تخصصی برای عموم دانش‌آموزان در مناطق محروم وکمتر برخوردار برگزار خواهد شد.
فیض با بیان اینکه تلاش می کنیم که نسلی توانمند در حوزه کارآفرینی داشته باشیم، تاکید کرد: انتخاب شرکت‌کنندگان این دوره‌ها بر اساس علاقه‌مندی و استعدادسنجی در رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای است.
وی گفت: هزار دانش‌آموز استان کرمان در دوره تخصصی کارآفرینی شرکت کردند که ۲۵۰ نفر از آنان دوره‌های تکمیلی در حوزه کارآفرینی را در تهران فرا می‌گیرند.
این مدرسه فنی وحرفه ای در دو دوره ۴روزه برگزار شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.