صفحه اصلی / فروش اینترنتی سایپا,گامی نوین در افزایش مشتری مداری

فروش اینترنتی سایپا,گامی نوین در افزایش مشتری مداری

به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از خبر خودرو، قبل از شروع ثبت نام اینترنتی این خودرو، تبلیغات مناسبی در نمایشگاه خودرو مشهد صورت گرفت، علاوه بر این اطلاع رسانی از مشخصات این خودرو و تبلیغات رسانه ای و محیطی باعث شده بود که تعداد علاقمندان خریدار این خودرو در سراسر ایران بسیار زیاد باشد و بر همین اساس تعداد قابل توجهی به صورت همزمان در ثبت نام اینترنتی شرکت کردند.
بر اساس این گزارش با وجود  تقاضای بالا، آنچه در این ثبت نام بسیار خوب به چشم آمد آینکه برخلاف ثبت نام های اینترنتی خودرو در سراسر ایران که در گذشته انجام شده بود، ثبت نام برلیانس کراس بدون هیچ گونه مشکل زیر ساختی و اینترنتی صورت گرفت و با وجود تقاضای بالا و پیش فروش کل ظرفیت سال جاری از این خودرو در زمانی کوتاه، هیچ گونه مشکل  غیر قابل دسترس بودن برای متقاضیان به وجود نیامد.
این گزارش می افزاید: سایپا با نگاه به افزایش رضایت مندی مشتریان همواره برنامه هایی را طراحی و دنبال می کند و در این خصوص نیز با به روزآوری سایت فروش اینترنتی مجهز به  نرم افزاری قدرتمند تلاش کرد که به نحوی قابلیت ارایه خدمات در زمان های پرترافیک را ایجاد کند و این قابلیت با پیگیری و همراهی مجموعه آی تی سایپا و زیر ساخت قدرتمند سایت انجام شده است.
 به نظر می رسد که این رویکرد سایپا می تواند به عنوان الگویی مناسب برای فروش های اینترنتی سایر خودروسازان مدنظر قرار گیرد.
امید است این روند که در جهت مشتری مداری و با دستور مستقیم مدیرعامل گروه سایپا ایجاد شده با سرعت مناسبی در تمامی امور این بنگاه صنعتی جریان سازی شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش قیمت مرغ به ۸۰ هزار تومان/ مازاد عرضه داریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهدی یوسف‌خانی، رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.