صفحه اصلی / حضور بزرگان استارت‌آپی در انتخابات نخستین اتحادیه صنف کسب‌‌وکارهای مجازی

حضور بزرگان استارت‌آپی در انتخابات نخستین اتحادیه صنف کسب‌‌وکارهای مجازی

در همین راستا فعالان استارت‌آپی امید بسیاری دارند که با تشکیل این اتحادیه مشکلات کسب‌وکارهای نوپا کاهش پیدا کند. اما برخی معتقدند اتحادیه استارت‌آپ‌ها برای حل مشکلات این صنف در مقابل اتحادیه‌های سنتی راه سختی در پیش دارد.
از این رو دعوت فعالان کسب‌وکارهای اینترنتی از چهره‌های استارت‌آپی صاحب‌نامی مثل «حمید محمدی» بنیان‌گذار دیجی‌کالا و «شهرام شاهکار» نایب رییس هیات مدیره اسنپ برای نامزد شدن، نشانگر این است که  استارت‌آپی‌ها می‌خواهند با تمام قدرت این اتحادیه را تشکیل دهند. 
بعضى از فعالان استارت‌آپی همچنین معتقدند با حضور دیگر فعالان اکوسیستم استارت‌آپی مثل «حمیدرضا اعتدال‌مهر» رییس هیات مدیره و «رضا الفت‌نسب» دبیر انجمن کسب‌وکارهای اینترنتی؛ همچنین «محمد کرمی» از همراه اول، در کنار افراد ذکر شده می‌توان شاهد شکل‌گیری اتحادیه‌ای قوی بود که از مقبولیت قابل توجهی در این اکوسیستم کارآفرینی برخوردار باشد. 
در این میان حتی برخی از فعالان کسبوکارهای اینترنتی اعتقاد دارند اگر افراد صاحب نام، خوش‌سابقه و موفق که در بین مدیران و مسئولان کشور و اکثریت جامعه شناخته شده‌تر هستند و کسانی که تجربه کار صنفی در این حوزه دارند و می‌توانند ارتباطات مناسب داشته باشند، انتخاب شوند، می‌توانند از ظرفیت عظیم زیست‌بوم استارت‌آپی و عموم جامعه در نخستین اتحادیه استفاده کنند. 
در این صورت است که می‌توان امید بیشتری به رفع موانع و چالش‌ها و توسعه کسبوکارهای اینترنتی داشت.
با این حال باید منتظر ماند و دید که نتیجه نهایی انتخابات چه خواهد بود و اتفاقاتی پس از آن رخ خواهد داد.
گفتنی است انتخابات اتحادیه کشوری صنف کسب‌وکارهای فضای مجازی امروز ساعت ۱۰ تا ۱۲ در استان‌های تهران، البرز، آذربایجان شرقی و غربی، فارس، خراسان رضوی و یزد برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.