صفحه اصلی / زیدان: رئال مادرید تیم A و B ندارد/ تیم فوق العاده‌ای دارم

زیدان: رئال مادرید تیم A و B ندارد/ تیم فوق العاده‌ای دارم

به گزارش کسب و  و به نقل از آس، رئال مادرید بامداد دوشنبه در نخستین بازی‌اش در لالیگا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: نکات کلیدی برای موفقیت در لالیگا زیاد است. هر چیزی که تاکنون کسب کردیم با تلاش فروان به دست آمده است. خیلی خوب تمرین کردیم و در شرایط خیلی خوبی قرار داریم. باید از این موقعیت بهره لازم را ببریم. راه درازی در پیش داریم. فصل پیش تثبیت قهرمانی‌مان تا آخرین هفته طول کشید. تنها با تلاش و تمرین می‌توان به عناوین دست یافت.
سرمربی رئال مادرید درباره حریف خود در لالیگا اظهار کرد: دپورتیوو تلاش می‌کند که خوب بازی کند. این تیم بازیکنان خوبی دارد. این موضوع باعث نگرانی‌ام نمی‌شود. همه بازی‌ها این گونه خواهند بود. دپورتیوو هواداران خوبی دارد. از همه مهم‌تر این است که ما بازی خودمان را به نمایش بگذاریم.  
زیدان افزود: همه تیم‌ها همیشه می‌خواهند مادرید را شکست دهند. تنها به خودمان فکر می‌کنیم. هر بازی مهم خواهد بود چون زمانی که می‌خواهید فاتح لالیگا شوید راه درازی را در پیش خواهید داشت و باید شروع خوبی داشته باشید. در هر بازی باید با قدرت ظاهر شویم. می‌خواهیم به بهترین شکل ممکن فصل را شروع کنیم.
سرمربی فرانسوی در مورد عملکرد درخشان مارکو آسنسیو در بازی‌های اخیر گفت: هر بازیکنی می‌داند چگونه خود را نشان دهد. او هر بازی بهتر می‌شود. آسنسیو فوق‌العاده است. همه برای دیدار پس فردا (دوشنبه) آماده هستند. یک بازی را پیش رو داریم. چهارشنبه باید برای جایزه برنابئو به میدان برویم. سپس لالیگا را در پیش داریم و بعد از آن دیدار های ملی برگزار خواهد شد. راهی طولانی در پیش داریم. همه با تمرکز هستند و در شرایط خیلی خوبی قرار دارند.
زیدان در رابطه با خرید بازیکن در فصل نقل و انتقالات تابستانی اظهار کرد: تیم فوق العاده‌ای دارم که می‌تواند بهتر شود. تا ۳۱ آگوست ممکن است هر اتفاقی بیرون یا درون این تیم رخ دهد.
سرمربی مادرید درباره حضور BBC (کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما) در ترکیب اصلی گفت: همه در یک کشتی هستیم. اینجا تیم A  و تیم B  وجود ندارد. همیشه تغییرات وجود خواهد داشت.
پنج‌شنبه هفته گذشته در یک حادثه تروریستی در بارسلونا ۱۴ نفر کشته و ۱۳۰ نفر زخمی شدند. زیدان در این باره اظهار کرد: یک دقیقه سکوت برقرار خواهیم کرد و به همه کسانی که از این حادثه آسیب دیدند فکر می‌کنیم.
او در پایان به ارزش قهرمانی در لالیگا اشاره کرد و گفت: فتح این رقابت‌ها بهترین اتفاق دوران مربی‌گری‌ام بود. رقابت‌های خیلی سختی است. تماشای روند ثابت یک تیم فوق العاده است. امسال نیز تلاش خواهیم کرد که قهرمانی را تکرار کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.