صفحه اصلی / امیدواریم چهار سال آرامی را برای شهر تهران رقم بزنیم

امیدواریم چهار سال آرامی را برای شهر تهران رقم بزنیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، محسن هاشمی در حاشیه جلسه غیررسمی منتخبان پنجم با بیان اینکه امروز اعضای شورا تمایل خود را برای انتخاب من به عنوان رئیس شورا اعلام کردند، گفت: این انتخاب نهایی نیست، بلکه رأی تمایل است تا زمانی که شورا به طور رسمی تشکیل جلسه دهد و اعضا رسماً هیأت رئیسه را انتخاب کنند.
وی ادامه داد: در جلسه امروز انتخاب سخنگو و دو منشی نیز انجام گرفت و گزینه‌ نهایی برای پست‌های مختلف مشخص شد.
هاشمی افزود: خِجِل هستم در کنار بزرگوارانی که می‌توانستند پست ریاست را عهده‌دار باشند و کنار کشیدند، انتخاب شدم و یک تشکر ویژه از این بزرگواران دارم. همچنین از سایر اعضا که با بحث‌های کارشناسی و تذکرات صادقانه خود، مسائل را با من مطرح کردند.
گزینه نهایی برای ریاست شورای شهر تهران با بیان اینکه از مردم نیز که با کمال صداقت در انتخابات شرکت کردند، تشکر می‌کنم و امیدواریم چهار سال آینده یک شورا و شهرداری بی‌حاشیه‌ای را داشته باشیم.
وی تأکید کرد: رابطه با شهرداری، رابطه تعاملی است اما جنبه‌های نظارتی شورا در نظر گرفته می‌شود و مسیر قانونی بدون حاشیه را دنبال می‌کنیم.
هاشمی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل بعد از خدمات شهری، مهم‌ترین دغدغه و اولویت شهر تهران است، گفت: بودجه شهرداری ۱۷ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است که ۸۰۰۰ میلیارد آن به حمل و نقل اختصاص دارد و آن نشان‌دهنده اولویت تهران در این حوزه است که امیدواریم با هماهنگی مجلس و دولت، در پیشبرد آن موفق باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

هیچگونه کمبود کالایی در کشور نداریم

به گزارش کسب و کار نیوز ، احمدرضا فرشچیان، عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.