صفحه اصلی / حضور ۳۰ شرکت بزرگ ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی دمشق

حضور ۳۰ شرکت بزرگ ایرانی در نمایشگاه بین‌المللی دمشق

 در این نمایشگاه ۳۰ شرکت بزرگ ایرانی حضور دارند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران، پنجاه و نهمین نمایشگاه بین‌المللی دمشق با حضور شرکت‌هایی از کشورهای مختلف جهان پنج‌شنبه ۲۶ مردادماه در پایتخت سوریه شروع به فعالیت می‌کند.
 
در این نمایشگاه ۳۰ شرکت ایرانی در سالن اختصاصی جمهوری اسلامی ایران به مساحت بیش از هزار متر مربع شرکت کرده‌اند.
 
حسین سلاح‌ورزی، نایب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران که برای افتتاح این نمایشگاه به دمشق سفر کرده در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق گفت: بعد از شرکت‌های ایرانی، شرکت‌های چینی و مصری بیشترین حضور را در این نمایشگاه دارند. با توجه به موفقیت‌های اخیر دولت سوریه در مقابله با مخالفان و گسترش ثبات و امنیت، علاقه و اشتیاق شرکت‌های خارجی برای حضور در سوریه بیشتر شده است.
 
سلاح‌ورزی که به دعوت وزیر اقتصاد سوریه و در رأس هیاتی تجاری به دمشق سفر کرده به سطح بالای تعاملات سیاسی بین ایران و سوریه و تمایل این کشور برای استفاده از ظرفیت شرکت‌های ایرانی اشاره کرد و گفت: فرصت مناسبی برای بخش خصوصی ایران در بازار سوریه و مشارکت در بازسازی و اجرای پروژه‌های آن فراهم شده است. در این راستا اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تشکیل ستاد توسعه همکاری‌های اقتصادی ایران و سوریه، در حال برنامه‌ریزی و پیگیری برای حضور قوی و مؤثر شرکت‌های ایرانی در این کشور است.
 
برگزاری نمایشگاه سالانه بین‌المللی دمشق، طی ۶ سال گذشته به دلیل جنگ داخلی در این کشور متوقف شده بود.

 

همچنین مطالعه کنید:

صادرات نفت ایران به بالاترین رکورد ۶ ساله صعود کرد

به گزارش کسب و کار نیوز ، روزنامه فایننشیال تایمز با استناد به گزارش شرکت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.