صفحه اصلی / معرفی پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود

معرفی پردرآمدترین بازیگران زن هالیوود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا به نقل از گاردین، نشریه فوربس در جدیدترین فهرست خود از پردآمدترین بازیگران زن هالیوود در سال ۲۰۱۷، «اما استون» را با درآمد ۲۶ میلیون دلاری، بالاتر از «جنیفر انیستون» و «جنیفر لاورنس» در صدر قرار داد.
این بازیگر ۲۸ ساله در ۱۲ ماه گذشته، ۲۶ میلیون دلار درآمد داشته که بیشتر آن از محل نقش‌آفرینی در فیلم موزیکال «لالا لند» حاصل شده که اولین جایزه اسکار بازیگری را برای او به ارمغان آورد. «لالا لند» به فروش ۴۴۵ میلیون دلاری در سطح جهان یافت.
«استون» چندی پیش نسبت به نابرابری درآمدها بین بازیگران زن و مرد در هالیوود اعتراض کرده بود و گفته بود معمولا همبازی‌های مرد او در فیلم‌ها دستمزد خود را کاهش می‌دهند تا دستمزد یکسانی بگیریم چرا که آنها نیز فکر می‌کنند این کار درست و عادلانه است.
در مکان دوم پردرآمدترین بازیگران هالیوود و با اختلاف کم «جنیفر آنیستون» با ۲۵.۵ میلیون دلار قرار گرفته که بخش قابل ملاحظه‌ای از درآمدش را از محل تبلیغات کسب می‌کند.
اما «جنیفر لاورنس» که سال گذشته با ۴۶ میلیون دلار در صدر این فهرست قرار گرفته بود امسال با درآمد ۲۴ میلیون دلار جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است که این امر ناشی از بازی در مجموعه فیلم‌های کم‌هزینه‌تری چون فیلم جدید و ترسناک «مادر» ساخته «دارن آرنوفسکی» است. وی همچنین بخش قابل ملاحظه‌ای از درآمدش را نیز همچون «آنیستون» از  فعالیت‌های تبلیغاتی به دست می‌آورد.
«ملیسا مک‌کارتی»، «میلا کونیس»، «اما واتسون»، «چارلیز ترون»، «کیت بلانچت»، «جولیا رابرتز» و «امی آدامز» نیز به ترتریب در رتبه‌های بعدی فهرست نشریه فوربس از پردآمدترین بازیگران زن هالیوود در سال ۲۰۱۷ قرار گرفته‌اند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.