صفحه اصلی / تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

تازه‌ترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا،  غلامرضا فرجی- مدیر پخش حوزه هنری  آمار فروش فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» ساخته محمدرضا خردمندان را با در اختیار داشتن ۲۰ سالن در ۱۷ روز، ۲۳۰ میلیون تومان در تهران و ۱۲۰ میلیون تومان در شهرستان‌ها اعلام کرد.
وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «فصل نرگس» به کارگردانی نگار آذربایجانی با نمایش در ۱۵ سالن در ۱۰ روز نمایش تاکنون ۴۰ میلیون تومان در تهران و ۱۵ میلیون تومان در شهرستان‌ها فروخته است.
مسوول پخش «فیلمیران» آمار فروش فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری را با گذشت ۱۰ روز از آغاز اکران‌اش در ۴۲ سالن سینمایی ۳۱۰ میلیون تومان اعلام کرد که به تفکیک در روز ۴ شنبه، ۴۰ میلیون تومان و در روز ۵ شنبه، ۶۶ میلیون تومان فروش داشته است.
میرزایی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله بعد از گذشت ۸ هفته و با در اختیار داشتن ۴۰ سالن سینمایی ۴ میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان و به تفکیک در روز چهارشنبه ۳۳ میلیون و ۵ شنبه ۴۵ میلیون تومان فروش داشته است.
او همچنین اضافه کرد: فیلم سینمایی «نهنگ عنبر ۲» به کارگردانی سامان مقدم با اکران در ۳۰ سالن سینمایی و بعد از گذشت ۱۴ هفته به فروش ۲۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیونی دست یافته است که به تفکیک در روز ۴ شنبه، ۲۱ میلیون و در پنج شنبه، ۳۸ میلیون تومان فروش داشته است.
به گفته‌ی میرزایی مسئوول پخش فیلمیران؛ آمار فروش «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری در اوایل هفته‌ی جاری اعلام می‌شود.
حبیب اسماعیلی- مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان- هم فروش فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی که تاکنون ۲ هفته و در ۲۵ سینما بر روی پرده نمایش بوده است را، ۱۳۰ میلیون تومان اعلام کرد.
همچنین فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با دراختیار داشتن ۹۰ سالن سینما و با گذشت ۸ هفته از آغاز اکراناش، ۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.
مدیر پخش هدایت فیلم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» را اعلام نکرد و به ایسنا گفت: تهیه‌کننده تمایلی ندارد فعلا آمار فروش فیلم را اعلام کند.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.