صفحه اصلی / ورود تجهیزات فناورانه دریایی به بازار تسهیل می‌شود

ورود تجهیزات فناورانه دریایی به بازار تسهیل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، امین حاجی محمدی، دبیر گروه تجاری‌سازی و توسعه بازار ستاد توسعه فناوری صنایع دریایی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری با اشاره به اهمیت فعالیت گروه تجاری‌سازی و توسعه بازار در ستاد گفت: این کارگروه یکی از چهار گروه چارت سازمانی ستاد دریایی است که با توجه به اهمیت ورود محصولات و تجهیزات دریایی به بازار و تکمیل زنجیره تأمین محصولات شکل‌ گرفته است.
حاجی‌محمدی افزود: مهم‌ترین هدف از تشکیل این کارگروه در ستاد، حمایت از صنایع فناورانه دریایی و کمک به تجاری‌سازی محصولات و تجهیزات دریایی در راستای توسعه و شکل‌گیری شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی است. 
دبیر گروه تجاری‌سازی و توسعه بازار ستاد توسعه فناوری و صنایع دانش‌بنیان دریایی معاونت علمی با بیان این‌که این ستاد در راستای توسعه فناوری‌های دریایی با استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان دریایی اقدام به حمایت از طرح‌های فناورانه کرده است، گفت: هدف اصلی این حمایت رفع نیازهای فناورانه کشور با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های دریایی است. بنابراین چنانچه شرکت دانش‌بنیانی در حوزه دریا بتواند با انجام پروژه‌ای فناورانه، اقدام به رفع نیاز یکی از ارگان‌های دریایی کشور کند، ستاد دریایی نیز در تأمین هزینه‌های فناورانه آن طرح با ارگان مربوطه مشارکت خواهد کرد.
بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، به گفته وی، ارگان‌‏های دریایی برای واگذاری طرح‌های فناورانه دریایی خود به شرکت‏های دانش‌بنیان دریایی از طریق ستاد دریایی می‌توانند اقدام کنند.

همچنین مطالعه کنید:

عرضه ۱۵۰۰ محصول دانش‌بنیان در اکسپو ۲۰۲۴

به گزارش کسب و کار نیوز ، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.