صفحه اصلی / اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را بیشتر بشناسید

اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را بیشتر بشناسید

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، ظهر امروز (یک‌شنبه) بالاخره وزارت ورزش  و جوانان اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس را معرفی کرد.
در بین اعضای هیات مدیره پرسپولیس، سه عضو، در هیات مدیره قبلی هم حضور داشتند و فقط دو عضو جدید به این اعضا معرفی شدند. محمدرضا حاجی بیگی و ابوالفضل روغنی گلپایگانی اعضای جدید هیات مدیره پرسپولیس هستند.
محمدرضا حاجی بیگی پیش از این حدود چهار سال ریاست آتش نشانی تهران را بر عهده داشت. خیلی از مسئولان معتقدند که در زمان ریاست او بر سازمان آتش نشانی این سازمان از نظر تجهیزات و امکانات به روز شد و ماشین آلات جدید برای سازمان آتش نشانی خریداری شد.
او پس از عزل از سمتش برای مدت کوتاهی رییس پایانه‌های حمل و نقل عمومی شهرداری تهران بود که پس از یک سال از این سمت هم کنار گذاشته شد. حال با تصمیم وزیر ورزش و جوانان به عنوان عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس معرفی شده است.
دیگر عضو جدید هیات مدیره پرسپولیس ابوالفضل روغنی گلپایگانی است.
او رییس  کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی و یکی از فعالان صنعت چوب و کاغذ است. او  که در سال ۱۳۴۰ در شهر اراک به دنیا آمده از علاقه‌مندان به ورزش محسوب می‌شود که از سوابق مدیریتی او می‌توان به مدیر کل در حوزه وزارت بازرگانی و مسئولیت در شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، اشاره کرد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.