صفحه اصلی / کار کردن در این کشور افتخار است

کار کردن در این کشور افتخار است

آیت الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه در مراسم  تنفیذ رئیس جمهوری، رهبری نکات ارزشمندی را اشاره کردند اظهار کرد: رهبری بر حل مشکلات مردم تاکید داشتند. در نظام اسلامی ما خدمت به مردم خیلی ارزش داشته و ثواب دارد.
وی افزود: مسولان برای حل مسائل اقتصادی و فرهنگی همت کنند. نفوذ دشمن را بفهمند و تسلیم آنها نشوند. توجه به این مسائل کشور را حفظ می‌کند.
امامی کاشانی با اشاره به اینکه مقام و مسئولیت در کشور افتخار است، اظهار کرد: مسئولیت در کشور اسلامی با چنین مردمی بزرگوار،‌ شجاع و با بصیرت که پای صندوق رای حماسه می آفرینند افتخار داشته و ثواب و ارزش دارد.  رهبری در جلسه تنفیذ اشاره کردند که مسئولان توکل داشته و گرفتاری های مردم را حل کنند. خدمت کردن به این مردم خیلی ارزش دارد. ایران کشور امام زمان (عج) است و همواره مورد توجه ائمه بوده است بنابراین خدمت در این کشور برای تمام مسئولان عبادت است.
امام جمعه تهران تاکیدکرد :‌پیش از انقلاب دشمن امنیت و سکوت گورستانی برای کشور ما می خواست و دنبال این نبود که جوانان ما رشد و حرکت داشته باشند. آن‌ها برای کشورهای اسلامی چنین چیزی می خواهند تا فرهنگ و ثروت آن‌ها را بگیرند امام خمینی (ره) در این کشور تحولی ایجاد کرد بنابراین اکنون دشمن همانطور که رهبری فرمودند برای یک آزمایش علمی موشکی هم سروصدا راه انداخته است.
امامی کاشانی در پایان با بیان اینکه حجاج ما عازم بیت‌الله‌الحرام هستند، خاطرنشان کرد: امیدواریم همانطوری که رهبری گفتند حجی جامع و همراه با عزت و امنیت و رفاه انجام شود و همه حجاج به سلامت رفته ، اعمال مقبول باشد و به سلامت باز گردند و حج از نظر فردی و اجتماعی همانطور که امام (ره) و رهبری فرمودند انجام شود.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.