صفحه اصلی / مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور بازدید کرد

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور بازدید کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری ایل نیوز از یاسوج، سید محمد تقی علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان بهمراه معاون توسعه ورزش ،کارشناسان ورزش و جمعی از مسئولین ستادی اداره کل از نزدیک از تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور بازدید و با کادر فنی این تیم دیدار و گفتگو کرد .
مدیر کل ورزش و جوانان استان در این بازدید ضمن خیر مقدم به سرمربی و کادر تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور ،از فدراسیون فوتبال کشور در برگزاری این اردو در شهر یاسوج تقدیر کرد و برگزاری اردو های تیم ملی را باعث ایجاد انگیزه و شور و نشاط در بین جامعه ورزش استان برشمرد.
مدیر ارشد ورزش استان برپایی و حضور تیم ملی نوجوانان کشور را شهر یاسوج  را مایه مبهات و افتخار ورزش استان  دانست و اظهار امیدواری کرد شهر یاسوج میزبانی شایسته برای ملی پوشان باشد.
علوی بر استفاده بهینه از ظرفیت و پتانسیل های وجود در ورزش استان تاکید کرد و استادیوم ۱۵ هزار نفری شهر یاسوج را یکی از استادیوم مناسب برگزاری اردو های تیم ملی دانست و بر برگزاری اردو های تیم های ملی فوتبال کشور در استان و شهر یاسوج تاکید کرد.
عباس چمنیان سر مربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور که سابقه هدایت تیم های شهرداری یاسوج و نفت و گاز گچساران را در کارنامه خود دارد ،استان و شهر یاسوج را دارای پتانسیل و ظرفیت مناسب برای برپایی اردو های تیم های ملی ذکر  کرد و از مدیر کل ورزش و جوانان استان در قبول میزبانی و برپایی اردو تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور تقدیر کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور ،ورزش فوتبال استان را دارای استعداد ها و پتانسیلهای بالقوه دانست و بر استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های نوجوان و جوانان استان در تیم های باشگاهی و ملی تاکید کرد.
چمنیان روند روبه رشد فوتبال استان را درسالهای گذشته خوب توصیف کرد و اظهار داشت:در صورت حمایت مسئولین استانی  ، شهر یاسوج وگچساران توانایی و ظرفیت حضور تیم های لیگ یک و برتر را داراست و امیدوارم با حمایت همه جانبه مسئولین و متولیان ورزش شاهد حضور دوباره تیم شهر داری در لیگ دسته یک کشور باشیم.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.