صفحه اصلی / تکمیل طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری

تکمیل طرح‌های مسکن مهر تا پایان سال جاری

 تکمیل و بر اساس اولویت به متقاضیان واگذار خواهند شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی گفت: بخش عمده مشکلات ما در مسکن مهر، مربوط به طرح هایی است که توسط تعاونی‌ها و به خصوص در حوزه مشاغل آزاد اجرا شده است.
وی بیان کرد: در طرح‌هایی که بر اساس تفاهم‌نامه سه‌جانبه احداث می‌شود، با مشکلات کمتری مواجه هستیم؛ این در حالی است که مشکلات تعاونی‌ها را در استان‌ها دسته‌بندی کرده‌ایم و درباره حدود ۵۰ هزار واحد مشکل‌دار، در روزهای آینده تصمیمات نهایی اتخاذ خواهد شد.
قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن‌ مهر اظهار داشت: وجود مشکل در احداث ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد مسکن مهر، دور از انتظار نیست؛ اما عزم دولت، برطرف کردن مشکلات و تسریع اجرای طرح‌ها است.
مهرآبادی با اشاره به اینکه رسیدگی به تخلفات مسکن مهر از طریق دستگاه قضایی پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تحویل زمین برای ساخت، پیگیری تسهیلات بانکی و افزایش وام از ۲۰۰ به ۴۰۰ میلیون ریال توسط وزارت راه و شهرسازی طی ۲ سال گذشته انجام شده است.
وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی، آمادگی کمک مالی برای تکمیل مسکن مهر را دارد، خاطرنشان کرد: تا پایان مهرماه، طرح های مسکن مهر استان اردبیل خاتمه می یابد و ۲ روز دیگر جشن اختتامیه طرح های مسکن مهر در استان یزد برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.