صفحه اصلی / دریافت پول توسط پارکبان هاغیرقانونی است

دریافت پول توسط پارکبان هاغیرقانونی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، اقبال شاکری در جریان سیصد و شصت و پنجمین جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد: حدود ۱۰۰ هزار پارکینگ حاشیه ای در شهر تهران شناسایی شده که از این تعداد ۱۵ هزار پارکینگ تحت پوشش کنترل مکانیزه قرار دارند.
وی تصریح کرد: به زودی نیز ۱۲ هزار پارکینگ تحت کنترل الکترونیکی قرار خواهند گرفت، اما مشکلی که در این بخش وجود دارد این است که پارکینگ های حاشیه ای تبدیل به پارکینگ های اختصاصی مغازه داران، نهادها و برخی ارگان ها شده است.
رئیس کمیته عمران شورای شهر تهران با انتقاد از فعالیت پارکبان ها در شهر تهران اظهار کرد: دریافت پول توسط پارکبان ها غیرقانونی است و شهروندان نباید به هیچ وجه به این افراد پولی پرداخت کنند.
وی با بیان اینکه نظام پارکبان مشمول درآمد غیرقانونی است از شهرداری و پلیس راهور خواست هر چه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند.
شاکری همچنین با اشاره به مبلغ پرداختی جهت پارک در شهر تهران به صورت الکترونیکی و مکانیزه بیان کرد: باید انگیزه ای ایجاد کنیم تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در این بخش ورود کنند.
وی گفت: طبق برنامه ریزی نیم ساعت پارکینگ های حاشیه ای رایگان است و بعد از این زمان طبق تعرفه  از شهروندان پول دریافت می شود.

همچنین مطالعه کنید:

ثبت بالاترین میزان تولید فولاد ایران در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز، طبق آمار انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران در مجموع یکسال …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.