صفحه اصلی / ارزیابی مثبت کارشناسان شورای جهانی صنایع دستی

ارزیابی مثبت کارشناسان شورای جهانی صنایع دستی

 
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی، کوین مورای – معاون منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی – پس از حضور در ایران، ارزیابی دو شهر و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن (مریوان شهر کلاش، سیرجان شهر گلیم شیرکی‌پیچ و کلپورگان روستای سفال) همراه غدا هیجاوی – رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی – را مثبت دانست.
او از حضور دوباره در ایران اظهار خرسندی کرد و گفت: پس از پایان ارزیابی‌ها گزارش بازرسی‌ها را به شورای جهانی ارائه کردیم.
 مورای در آخرین روز حضور در ایران برای اطلاع از وضعیت و شرایط فعالیت دفتر منطقه غرب آسیا از عمارت تاریخی کوشک، محل استقرار و فعالیت این دفتر دیدن و در جلسه‌ای با چند هنرمند فعال در حوزه صنایع دستی ایرانی توضیحات لازم را درباره آثار هنری و داستان‌های مرتبط با آن‌ها ارائه کرد. همچنین در پایان حضورش در ایران، در نشستی مرتبط با دانشنامه در حال تدوین برای منطقه آسیا و اقیانوسیه، بر لزوم تهیه و تدوین اصولی و کیفی این دانشنامه تاکید کرد.
معاون منطقه‌ای شورای جهانی صنایع دستی پس از ارزیابی شهرها و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن و برگزاری کارگاه آموزشی تجارت الکترونیک، روز گذشته از دفتر منطقه غرب آسیا در عمارت تاریخی کوشک دیدن کرد.
غدا هیجاوی – رئیس منطقه آسیا و اقیانوسیه شورای جهانی صنایع دستی – و کوین مورای – معاون منطقه‌ای شورای جهانی صنایع دستی – که به منظور ارزیابی شرایط و موقعیت شهرها و تنها روستای کاندیدای جهانی شدن به ایران سفر کرده بودند، پس از اتمام ارزیابی‌ها، گزارش بازرسی‌ها را به شورای جهانی ارائه کردند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.