صفحه اصلی / سیزده سال معافیت مالیاتی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت

سیزده سال معافیت مالیاتی برای واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی خرمدشت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین،" حمیدرضا خانپور " در بازدید از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شهرک صنعتی خرمدشت با اعلام این مطلب افزود: شهرک صنعتی خرمدشت یکی از شهرکهای صنعتی امن برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی می باشد و مشوقهای ویژه برای حضور سرمایه گذاران در نظر گرفته شده است.
وی با اشاره به بازدید هیئت تجاری اتاق بازرگانی استانبول ترکیه از این شهرک گفت: یک هیئت تجاری ، اقتصادی و سرمایه گذاری از اتاق بازرگانی استانبول ترکیه برای مطالعه و ارزبابی شهرک صنعتی خرمدشت به مساحت ۵۰۰ هکتار  حضور یافته و بصورت میدانی امکانات و زیرساختهای این شهرک بازدید کردند.
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان از این شهرک بعنوان قطب تولید محصولات فولادی              ( میلگرد و مفتول ) در استان نام برد و اعلام کرد بزودی بخشی از اراضی صنعتی خرمدشت شهرک کربن راه اندازی می شود.
حمیدرضا خانپور در ادامه از بهره برداری طرح توسعه شبکه روشنایی شهرک صنعتی خرمدشت بطول یک کیلومتر در هفته دولت خبر داده است و افزود: برای اجرای این پروژه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.
گفتنی است در حال حاضر ۱۲۳ قرارداد در شهرک صنعتی خرمدشت با متقاضیان سرمایه گذاری منعقد شده که از این تعداد ۶۲ واحد تولیدی با میزان اشتغال یک هزار و ۵۳۳ نفر پروانه بهره برداری اخذ کردند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.